رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد
سرخط خبرها

انگیزه عاملان قتل مجید عبدالباقی اعلام شد

  • کد خبر: ۱۱۸۴۳۵
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
  • ۱
انگیزه عاملان قتل مجید عبدالباقی اعلام شد
سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور انگیزه عاملان قتل برادر مالک ساختمان متروپل در آبادان را اختلافات شخصی اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار مهدی حاجیان با اشاره به بازداشت عاملان قتل برادر مالک ساختمان متروپل  در آبادان گفت: درپی حادثه تیراندازی افراد ناشناس به خودروی مجید عبدالباقی؛ برادر مالک ساختمان متروپل در آبادان، پلیس آگاهی استان خوزستان با اشراف و تسلط کامل اطلاعاتی و اقدامات فنی،  در کمتر از دو ساعت عوامل تیراندازی و قاتل این فرد  را شناسایی و دستگیر کرد.

بر اساس اعلام سایت پلیس، سخنگوی فراجا درباره انگیزه این افراد از ارتکاب به قتل نیز گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه، اختلافات شخصی انگیزه قاتلان از این اقدام بوده است.

پیش از این سرهنگ حسین زلفی، فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری پنج نفر عاملان تیراندازی منجر به قتل مجید عبدالباقی برادر مالک ساختمان متروپل خبر داده و گفته بود:«روز گذشته به دنبال وقوع یک‌فقره تیراندازی منجر به قتل فردی به هویت مجید عبدالباقی با سلاح جنگی در منطقه امیری این شهرستان، بلافاصله دستورات ویژه برای شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی صادر شد و کارآگاهان پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی پنج نفر از عاملان طراحی و تیراندازی را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیات‌های منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.»

به گفته فرمانده انتظامی آبادان «در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری به کار رفته در قتل و همچنین خودروی ساینا که به وسیله آن فرد مقتول را تعقیب می‌کردند، کشف شد.»

مجید عبدالباقی، برادر مالک و سازنده ساختمان متروپل آبادان روز گذشته به ضرب گلوله به قتل رسید.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
0
0
ضمن تشکراز نیروهای انتظامی حال که قاتلین وامرین این اقدام جنایتکارانه دستگیر شده اندچه نیکوست که مردم سریع طعم عدالت وامنیت رابچشند وقاتلین نگون بخت وامرین به سزای اعمال ضد انسانی وضد اجتماعی خود برسند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->