بایدها و نبایدهای طب سنتی درباره نوشیدن آب در روزهای گرم سال+ اینفوگرافی نکات مهمی که باید درباره واکسن «پنوموکوک» بدانید کشف بیش از ١۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟ آب پاکی روی دست بازنشستگان تامین اجتماعی | چرا همسان سازی حقوق برای تمام بازنشستگان اجرا نمی‌شود؟ «وام ازدواج» فرزندان بازنشستگان کشوری واریز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) خاطرات شنیدنی پزشک امام(ره) از توجه ایشان به توصیه پزشکان بازداشت دو سارق موتورسیکلت در تهران| آنها پدر و پسر بودند دستگیری سارق سابقه‌دار حین سرقت از اداره ثبت‌احوال پنج راه حل برای تشخیص ایمیل‌های جعلی آیا می‌دانید تفاوت حکم تخلیه و دستور تخلیه فوری چیست؟ اظهار نظر یک پزشک درباره واکسن HPV کار را به دفتر رهبری کشاند پلیس جوان به علت تیراندازی به شرور مست محاکمه شد| بیکاری، حکم زندان و پرداخت دیه تاوان انجام وظیفه! اعضای بدن جوان بیست‌‌ودوساله نیشابوری اهدا شد جوان بدبخت مشهدی به پلیس پناه برد| یک زن خائن و دیگری دیوانه کتک زن! آتش‌سوزی‌‌های سریالی خانه‌ها در یک روستای دورافتاده | اهالی می‌گویند کار اجنه است! اخاذی مرد شیطان صفت از همسر سابقش | شگرد او انتشار تصاویر خصوصی بود! اعترافات تکان‌دهنده زورگیران بی‌رحم درباره قتل جوان بی‌گناه | مقتول ۲ فرزند خردسال داشت آتش‌سوزی مغازه تعویض‌روغنی در خیابان رسالت مشهد با یک مصدوم (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) برخورد قاطع قضایی با تغییر کاربری ۴۸ هکتار از زمین‌های کشاورزی در شهرستان مشهد
سرخط خبرها
در طی ۸ ماهه امسال صورت گرفت؛

معدوم‌سازی ۱۰۴ تن گوشت غیرقابل مصرف در استان

  • کد خبر: ۱۲۰۵۸
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
معدوم‌سازی ۱۰۴ تن گوشت غیرقابل مصرف در استان
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی با اعلام این مطلب افزود: طی ۸ ماهه اول امسال، کارشناسان دامپزشکی مستقر در این واحد‌های تولیدی از ورود ۱۰۴  تن گوشت حاصل از این دام‌ها که غیرقابل مصرف بوده جلوگیری و نسبت به معدوم نمودن آن اقدام نموده اند.
به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمد رشتی‌باف، دام کشتار شده در کشتارگاه‌های استان را طی مدت یادشده، بیش از ۷۵۲ هزار راس دانست و یادآور شد: گوشت حاصل تمامی کشتارگاه‌های استان تحت نظارت کامل بهداشتی کارشناسان دامپزشکی این اداره کل قرار دارد.

وی گفت: با توجه به اینکه فرآورده‌های خام دامی باید از مراکز مجاز و معتبر سطح شهر تهیه شوند؛ گفت: در صورت خرید محصولات بسته بندی، بایستی دقت شود بر روی بسته بندی، نوع محصول، تاریخ تولید و تاریخ انقضاء و کد پروانه تولید درج شده باشد و از خرید فرآورده‌های خام دامی از افراد دوره گرد به شدت پرهیز شود.

وی گفت: لازم است شهروندان در زمان خرید گوشت قرمز به مهر دامپزشکی و نشانه گذاری لاشه که به صورت بر چسب‌های سفید رنگ روی دو دست و دو ران لاشه دام با ذبح بهداشتی و شرعی نصب شده دقت کنند و در صورت مشاهده موارد تخلف در مراکز تهیه، تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی، مراتب را در مشهد، با شماره تلفن‌های ۳۷۲۵۰۰۲۵ و ۳۷۲۵۰۰۳۵ (شبکه دامپزشکی مشهد)، ۱۵۱۲ (پیامگیر اداره کل)، سامانه پیامک اداره کل به شماره ۳۰۰۰۰۱۵۱۲ و در شهرستان‌ها با شبکه دامپزشکی شهرستان در تماس باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->