نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

وضعیت عجیب شهرخودرو در آستانه آغاز لیگ یک: موجودیت مجازی!

  • کد خبر: ۱۲۰۶۲۷
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
وضعیت عجیب شهرخودرو در آستانه آغاز لیگ یک: موجودیت مجازی!
شهرخودرو امروز در قرعه‌کشی لیگ دسته‌یک شرکت می‌کند، ولی هیچ نشانی از تیم‌بودن ندارد.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ آیین قرعه‌کشی لیگ دسته‌یک فوتبال کشور امروز برگزار می‌شود و هجده تیم حاضر در این رقابت‌ها نحوه رویارویی با حریفان را خواهند فهمید. تیم‌هایی که برای صعود به لیگ‌برتر فوتبال در فصل بعد با یکدیگر می‌جنگند و در این میان نماینده تازه‌سقوط‌کرده مشهد به این رقابت‌ها هم باید راهی برای بازگشت به چرخه حیات در لیگ‌برتر پیدا کند. اتفاقی که با وضع کنونی این تیم محال به‌نظر می‌رسد.

تمرینات تیم فوتبال شهرخودرو درست از بدو سقوط از لیگ‌برتر به لیگ دسته‌یک تعطیل شد و همین حالا و در فاصله کوتاه تا شروع لیگ دسته‌یک نه‌تن‌ها دیگر آغاز نشده است، بلکه بیشتر بازیکنان این تیم هم فروخته شده‌اند و رسما تیمی وجود ندارد. شاید در بیانی ساده‌تر، امروز از شهرخودرو فقط امتیازی مانده است که مالکانش درپی خروج آن از استان خراسان‌رضوی هستند و مدیران استانی درپی حفظ آن! اما سؤال بزرگ درباره سرنوشت این تیم دست‌کم امروز، آن است که آیا سهمیه استان خراسان‌رضوی در لیگ دسته‌یک امروز با نام «شهرخودرو» در قرعه‌کشی لیگ دسته‌یک حاضر خواهد شد یا خیر؟

حضور سوری نماینده مشهد در قرعه‌کشی لیگ!

مدیران شهرخودرو در ادامه روند بی‌خبری مطلق همچنان درپی فروش امتیاز تیم هستند و حتی رسما انحلال آن را فریاد می‌زنند. با وجود این مدیران هیئت فوتبال خراسان‌رضوی در آخرین اظهاراتشان می‌گویند نامه‌نگاری‌های رسمی برای معرفی شهرخودرو به سازمان لیگ را برای حضور به‌عنوان نماینده مشهد در آیین قرعه‎کشی لیگ دسته‌یک فوتبال کشور انجام داده‌اند. محسن حیدری، دبیر هیئت فوتبال، دراین‌باره تصریح می‌کند: «در آخرین صحبت با مدیران شهرخودرو بنا شد آن‌ها نماینده‌ای را به محل برگزاری مراسم قرعه‌کشی بفرستند تا فعلا نام نماینده مشهد در لیگ دسته‌یک باشد.» با این همه، هنوز تکلیف تیم خراسان برای حضور در فصل پیش‌روی لیگ دسته‌یک مشخص نیست.

عطش فروش، بلای جان شهرخودرو

اسماعیل حیدرپور، مدیرعامل باشگاه شهرخودرو، در تازه‌ترین اظهارنظرش باز هم از مدیران استان می‌خواهد اجازه فروش امتیاز شهرخودرو در خارج استان را بدهند! این درحالی است که تا ساعاتی دیگر قرار است قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ‌یک انجام شود. اصرار مدیران این باشگاه به فروش شاید از آن حیث است که می‌دانند اگر زمان بگذرد و رقابت‌ها آغاز شود، دیگر امتیاز تیم پربدهی‌شان شاید مفت هم گران باشد. از طرفی، حیدرپور بار‌ها تهدید به انحلال تیم کرده است. موضعی که رسما نشان‌دهنده عطش فروش تیم است و هواداران مشهدی نباید به تیم‌داری این باشگاه در فصل آینده امیدوار باشند.

هلدینگ ورزش؛ آخرین روزنه امید

تلاش‌های اداره‌کل ورزش‌وجوانان برای تشکیل یک هلدینگ ورزشی و تیم‌داری در چند رشته ازجمله لیگ دسته‌یک فوتبال، اکنون تنها روزنه امید برای نجات شهرخودرو و فوتبال خراسان است. ماجرا از این قرار است که هفته پیش مالک چیپس کامل مشهد از احتمال تیم‌داری در فوتبال خبر داده بود، اما آن را به عمل اداره‌کل ورزش‌وجوانان به قولش برای تشکیل هلدینگ ورزشی و بازکردن پای صنایع به این هلدینگ برای حمایت مالی مشروط دانسته بود.

با همه این اوصاف، به‌نظر می‌رسد حتی اگر هلدینگ تشکیل شود و تیمی قرار باشد در لیگ دسته‌یک فوتبال حاضر شود، بعید است این تیم بتواند به این فصل رقابت‌ها برسد یا بخواهد امتیاز تیمی پربدهی مانند شهرخودرو را بگیرد. شواهدی که همه از این حکایت می‌کند که به‌احتمال فراوان، لیگ دسته‌اول فوتبال کشور امسال شهرخودرویی را برای حضور در مراسم قرعه‎کشی دارد، اما تیمی برای حضور در مسابقات نخواهد داشت. امیدواریم مثل سال سیاه‌جامگان فوتبال خراسان چشم باز نکند و ببیند دو هفته از شروع مسابقات گذشته و به‌دلیل حضورنداشتن نماینده‌اش در دو بازی، به سقوط این سهمیه به لیگ دسته‌سوم حکم داده شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->