نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

سومین رویارویی والیبال ایران و لهستان در کمتر از یک ماه و نیم

  • کد خبر: ۱۲۱۸۴۱
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
سومین رویارویی والیبال ایران و لهستان در کمتر از یک ماه و نیم

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان، امشب برای سومین بار در کمتر از یکماه و نیم به دیدار هم می‌روند. دیدار نخست دو تیم ۱۴ تیرماه در دور گروهی بود که ایران برنده شد و بلافاصله ده روز بعد لهستانی‌ها در مرحله حذفی در خاک ایتالیا و بولونیا به همان سبک و سیاقی که باختند، به جبران نائل آمدند و تا سومی لیگ ملت‌ها پیش رفتند.
اما جدال سوم دو تیم  تقریبا در یک بازی غیر رسمی و در تورنمنت معتبر جام واگنر خواهد بود که آزمونی مهم در آستانه قهرمانی جهان، محسوب می‌شود.
در این بازی ترکیب تیم ملی لهستان تغییر چندانی در مقایسه با لیگ ملت‌ها ندارد، اما تیم ایران با دو تغییری که در پست پاسور و مدافعان میانی با جواد کریمی و علی اصغر مجرد داشته در قهرمانی جهان حاضر خواهد شد. ضمن آنکه در پست قطر پاسور هم، با بازگشت صابر کاظمی بر ضریب قدرت حمله ایران افزوده شد.
هر چند در این بازی هم گربیچ و هم عطایی ترکیبی متغیر و پلن‌های متقاوتی را تست خواهند کرد تا همه بازیکنان به شرایط مسابقه‌ای نزدیک‌تر شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->