پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام
سرخط خبرها

عملکرد متفاوت بانوان والیبالیست ایران در جام کنفدراسیون آسیا

  • کد خبر: ۱۲۲۵۳۸
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
عملکرد متفاوت بانوان والیبالیست ایران در جام کنفدراسیون آسیا
رقابت‌های جام کنفدراسیون والیبال زنان آسیا درحال برگزاری است و تیم‌ملی والیبال زنان ایران در دو روز نخست برگزاری مسابقات وضعیتی متفاوت داشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شاگردان کمپدلی در روز نخست این مسابقات دست به کاری کارستان زدند و تیم‌ملی کره‌جنوبی را ۳ بر ۰ شکست دادند تا به یک پیروزی تاریخی رسیده باشند. با این همه تیم‌ملی والیبال زنان ایران در روز دوم، دیروز ۳ بر ۰ و در وضعیتی که کسی انتظارش را نداشت، به ویتنام باخت. در ادامه روایتی کوتاه از این دو مسابقه و دو روز متفاوت برای والیبال زنان ایران را از نظر خواهید گذراند.

پیروزی تاریخی در نخستین گام

تیم‌ملی والیبال زنان ایران در دیدار آغازینش با نتیجه ۳ بر ۰ نخستین پیروزی‌اش برابر کره‌جنوبی بعد از انقلاب اسلامی را رقم زد. هفتمین دوره جام کنفدراسیون زنان آسیا با حضور ۹تیم در شهر مانیل کشور فیلیپین کارش را آغاز کرد و در دومین روز از این مسابقات تیم‌ملی والیبال زنان ایران به‌مصاف کره‌جنوبی رفت. در این دیدار ترکیب اصلی تیم ایران را در مهسا کدخدا، شبنم علیخانی، آیتک سلامت، پوران زارع، تهمینه درگزنی، الهه پورصالح و محدثه مشتاقی (لیبرو) تشکیل دادند. شاگردان الساندرا کمپدلی در این مسابقه با امتیازات ۲۵بر۱۰، ۲۵بر۱۵ و ۲۵بر۱۳ به برتری دست یافتند. این نخستین برد تیم‌ملی والیبال زنان ایران برابر کره‌جنوبی پس از پیروزی انقلاب اسلامی است. مدافعان تیم‌ملی ایران در این بازی عملکردی درخشان داشتند و به بازیکنان سرعتی کره‌جنوبی در حمله، اجازه پیاده‌کردن برنامه خود را ندادند.

شکست غافل‌گیرانه مقابل ویتنام

تیم‌ملی والیبال ایران در سومین روز مسابقات جام کنفدراسیون زنان آسیا مقابل تیم ویتنام مغلوب شد و در رتبه سوم جدول باقی ماند. سومین روز مسابقات والیبال جام کنفدراسیون زنان آسیا با چهار دیدار پیگیری می‌شود. تیم‌ملی والیبال زنان ایران در سومین مسابقه، دیروز به‌مصاف ویتنام رفت و ۳ بر ۰ با امتیاز‌های ۲۵بر۱۷، ۲۵بر۱۴ و ۲۵ بر ۱۱ مغلوب حریف شد. ترکیب تیم‌ملی ایران در دیدار با ویتنام را مهسا کدخدا، الهه پورصالح، شبنم علیخانی، پوران زارع، مائده برهانی، محدثه مشتاقی، تهمینه درگزنی تشکیل دادند.

والیبالیست‌های ویتنام در این دیدار سعی کردند با سرویس‌های هدفمندشان دریافت ایران را متزلزل کنند و با وجود شروع خوبی که ملی‌پوشان کشورمان داشتند، امتیازات برتر را به‌نام خود ثبت کردند. تیم ایران دیروز درحالی به‌مصاف تیم ویتنام رفت که حریفش در دو بازی گذشته یک برد و یک باخت را به‌دست آورده بود و جایگاه دوم جدول رده‌بندی گروه A را به خود اختصاص داده بود. شاگردان الساندرا کمپدلی بعد از برد کره‌جنوبی در این دیدار با انگیزه بیشتری مقابل رقیب ظاهر شدند، اما تجربه ویتنامی‌ها در این دیدار باعث شد در مواقع حساس بهترین تصمیم را برای امتیازآوری بگیرند. تیم‌ملی زنان ایران با وجود این شکست همچنان با یک برد و سه امتیاز در رتبه سوم جدول گروه الف قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->