تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای اولین بار در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | درخواست جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در یکی از کوچه های بلوار امیریه‌ مشهد + پاسخ گذری بر تاریخ کوچه وحدت ۲۵ که روزگاری چسبیده به برج و باروی مشهد بود گلایه ساکنان بهمن‌۱۹/۴ مشهد از معضل رهاشدگی اراضی بزرگ‌مقیاس این محدوده برش ۸۲۴ اسکلت ساخت‌وساز غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ ورود ۴۱۰ اتوبوس‌جدیدبه مشهد تا پایان سال حریم امن مشهد برای سرمایه‌گذاران با تأیید طرح پهنه‌بندی حریم شهر نجات بانوی مبتلا به سکته مغزی فریمانی از طریق اورژانس هوایی هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار گرفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تایید بیمه تامین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد اعمال قانون هزار و ۶۴۸ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در مشهد | ۸۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی و طول بلوار ملک آباد تا فلسطین در مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اصحاب رسانه (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد اعمال قانون هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۸۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ایجاد نهضت هرس درختان اطراف مسیر‌های دوچرخه در مشهد

  • کد خبر: ۱۲۲۷۴۲
  • ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
ایجاد نهضت هرس درختان اطراف مسیر‌های دوچرخه در مشهد
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: با توجه به درخواست‌های مردمی و هماهنگی صورت گرفته با شهرداری، نهضت هرس درختانی که در مسیر‌های دوچرخه سرگیر هستند و یا فضای سبزی که به این مسیر‌ها تجاوز کرده، آغاز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، ایمان فرهمندی در گفتگویی با بیان اینکه عمدتا تصور می‌شود برای ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری در شهر باید کار‌های بزرگی انجام دهیم، اظهارکرد: اجرای اقدامات کلان، ایجاد زیرساخت‌ها و تامین دوچرخه‎‌های اشتراکی در این خصوص امری ضروری است، ولی گاه با یکسری اقدامات خرد و جزئی و توجه به کار‌هایی که در ظاهر کم اهمیت هستند، می‌توانند شرایط را تسهیل نمود.


وی با بیان اینکه عدم توجه به همین فعالیت‌های به ظاهر کم‌اهمیت در بعضی مواقع موجب سلب امکان دوچرخه‌سواری در شهر می‌شود، گفت: یکی از این کار‌های ساده و پیش پا افتاده که اثر شایانی روی میزان و امکان استفاده از دوچرخه و ایمنی دوچرخه‌سواران دارد، مدیریت و هرس فضای سبز، درختان و درختچه‌های اطراف مسیر‌های دوچرخه است.


رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: با توجه به درخواست‌های مردمی در این خصوص و هماهنگی صورت گرفته با شهرداری، نهضت هرس درختانی که در مسیر‌های دوچرخه سرگیر هستند و یا فضای سبزی که به این مسیر‌ها تجاوز کرده، آغاز شده است.
فرهمندی تصریح کرد: امیدواریم این اقدامات موجب تسهیل استفاده از دوچرخه و تردد ایمن‌تر و آسایش و امنیت بیشتر دوچرخه‌سواران در شهر شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->