برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر
سرخط خبرها

کشتی گیران مشهد، لیگ‌برتری نشدند!

  • کد خبر: ۱۲۲۹۳۵
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
رقابت‌های لیگ دسته‌اول کشتی آزاد کشور با ناکامی نمایندگان استان از صعود به مرحله نهایی به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رقابت‌های لیگ دسته‌اول کشتی آزاد کشور دیروز به پایان رسید و نمایندگان مشهد از رسیدن به فینال و کسب سهمیه حضور در لیگ‌برتر فصل آینده ناکام ماندند. تیم‌های کشتی صنایع غذایی معینی‌پور و گروه ساختمانی جاودانی مشهد درحالی از رسیدن به این مهم بازماندند که تیم صنایع غذایی معینی‌پور حتی تا نیمه‌نهایی هم بالا آمد، اما با قبول شکست مقابل حریف مازنی از رسیدن به فینال بازماند. تیمی که در دور مقدماتی هم دو بار مغلوب حریف نیمه‌نهایی شده بود و انتظار می‌رفت دست‌کم در این بازی حساس، مشهدی‌ها عملکرد بهتری از خودشان نشان دهند، اما شاگردان مرتضی علیزاده در شکست برابر کاریناشمال نور، هت‌تریک کردند تا مشهد به لیگ‌برتر کشتی نرسد.

مسیر سخت؛ از مقدماتی تا نیمه‌نهایی

تیم صنایع غذایی معینی‌پور مشهد در گروه C رقابت‌های لیگ دسته‌اول کشتی آزاد کشور توانست به‌عنوان تیم دوم به مرحله بعد بیاید. تیمی که در همان دور گروهی هم مغلوب کاریناشمال نور شده بود. با وجود این، تیم دیگر مشهد گروه ساختمانی جاودانی از گروه D بااقتدار صعود کرد، اما در مرحله دوم مقهور تیم دیگر شهر شد. در مرحله دوم این رقابت‌ها این صنایع غذایی معینی‌پور مشهد بود که با عبور از سد تیم همشهری به جمع چهار تیم برتر رسید تا در این مرحله دوباره به تور گربه سیاهش در این مسابقات، یعنی کاریناشمال نور، بخورد.

هت‌تریک شکست برابر شمالی‌ها

شاگردان مرتضی علیزاده در نیمه‌نهایی با تمام قوا و انگیزه به‌مصاف کاریناشمال نور رفتند. مشهدی‌ها انگیزه زیادی برای عبور از سد این تیم داشتند، اما در همان ابتدای مسابقه و در وزن‌های پایین چنان قافیه را به حریف باختند که کار در وزن‌های بالا برای آن‌ها تمام شد تا یک شکست سنگین ۷ بر ۳ رقم بخورد. مشهدی‌ها در چهار وزن اول چهار شکست را پذیرفتند. برهان نیکوزاده، سجاد ترغو، محمدعلی عموزاد و علی‌اکبر زرودی چهار آزادکار وزن‌های ۵۷ تا ۷۰ کیلوگرم تیم مشهد بودند که بازی‌هایشان را به رقبا واگذار کردند تا تقریبا تکلیف تیم خراسان یکسره شود.

برتری به‌دلیل غیبت محمدصادق فیروزپور در بازی پنجم برای امیرحسین متقی هم کمک شایانی به مشهدی‌ها نکرد تا در دو وزن بعدی با شکست مجید باقری و عزت‌ا... اکبری کار برای صنایع غذایی معینی‌پور تمام شود و رقابت سه وزن آخر تشریفاتی باشد. اوزانی که مهدی حاجیلوئیان و امیر محمدی برای مشهد بردند و طا‌ها خمینه بازنده فنی دیدار وزن ۱۲۵ کیلوگرم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->