ریزش دوباره معدن زغال سنگ در کرمان (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) | یک معدنکار جان باخت علت افزایش ناگهانی دمای هوا در کشور چیست؟ + ویدئو پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۰ خرداد ۱۴۰۳) | تداوم افزایش دما تا اوایل هفته آینده متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بالاخره کِی اجرا می‌شود؟ مهار آتش‌سوزی ۲ منزل مسکونی در مشهد (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) افزایش ۳۳ درصدی تردد ناوگان تجاری از پایانه‌های مرزی خراسان رضوی پسر جوان مشهدی، پدر پیرش را  کشت ساخت خانه‌های روستای کشف مشهد در بن‌بست وام مسکن افزایش ۱۰‌درصدی دانش‌آموزان استثنایی در خراسان رضوی تاریخ ۵۳۰ ساله سیگار | از سیگار برگ تا سیگار برق! غربالگری؛ تناقض‌ها و نقص‌ها | آیا چکاپ سه ماهه نخست بارداری  بیماری‌های نادر را  شامل می‌شود؟    سیستان‌و‌بلوچستان در صدر استان‌های پربارش در ایران (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) تمدید مهلت پذیرش اسناد پزشکی ۱۴۰۲ بازنشستگان تا آخر خرداد انتقاد زنان بازنشسته از تفاوت مستمری‌شان با مردان: چرا حق اولاد نمی‌گیریم؟  درخواست بازنشستگان از مجلس دوازدهم: قانون متناسب‌سازی مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی را اصلاح کنید زلزله نسبتاً شدید در راور کرمان (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) سه فاکتور مهم در تفریح را مدنظر داشته باشید مصرف میوه با پوست برای سلامتی مضر است؟ چرا بچه‌ها بی‌خواب می‌شوند؟ به ناخن‌هایتان نگاه کنید تا بفهمید چه بیماری دارید
سرخط خبرها

جزئیات اعزام معلمان به خارج از کشور

  • کد خبر: ۱۲۳۸۵۵
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
جزئیات اعزام معلمان به خارج از کشور
رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش آخرین وضعیت اعزام معلمان به مدارس خارج از کشور را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی فیاضی درباره آخرین وضعیت اعزام معلمان به مدارس خارج از کشور اظهار کرد: معلمان منقضی‌الخدمت که در خارج از کشورند افراد خدومی هستند که دو سال مأموریت‌شان را به نیکی انجام دادند.

وی افزود: عدالت اداری به ما تکلیف می‌کند افرادی که در انتظار هستند جایگزین شوند و مأموریت معلمان منقضی‌الخدمت به هیچ‌وجه تمدید نشود. 

رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه این گروه از طریق رایزنی‌های مختلف، هیچ درخواستی نکنند که مأموریت‌شان تمدید شود، گفت: منقضی‌الخدمت‌ها باید برگردند و افراد جدید جایگزین‌ شوند. 

فیاضی ادامه داد: ما برای معلمان جدید، از میان افرادی که در آزمون شرکت کرده و پذیرفته شده بودند، مصاحبه ترتیب دادیم. البته صرفا قبولی در آزمون حقی برای اعزام کسی ایجاد نمی‌کند. نمره آزمون، سوابق اداری و مصاحبه، مکمل پذیرفتگی یک نفر برای اعزام است. 

وی با اشاره به اینکه افراد انتخاب شده در مصاحبه‌ها که در مجموع امتیاز لازم را کسب کرده‌اند، جایگزین معلمان منقضی‌الخدمت می‌شوند، اظهار کرد: انجام مصاحبه‌ها برای این افراد از فروردین ماه آغاز شده است و کارگاه بدو اعزام با وزارت امور خارجه داشتند و اکنون در شرف تهیه بلیط‌اند.

رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش درباره آمار معلمان اعزامی جدید گفت: حدود ۵۰ زوج جدیدالاعزام داریم. 

فیاضی درباره روند پرداخت مطالبات معلمان خارج از کشور نیز افزود: حجم زیادی از مطالبات معلمان خارج از کشور را تسویه کرده‌ایم و مابقی نیز در حال تأمین اعتبار است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->