از خطرات تزریق بوتاکس تقلبی چه می‌دانید؟ جاده کندوان به سمت کرج یک طرفه شد حدود ۵۰ درصد مبتلایان به فشار خون بالا از بیماری خود بی خبرند! غلبه بر استرس و اضطراب با شربت زعفران و سنبل الطیب واژگونی اتوبوس در اتوبان قم- تهران یک فوتی و پنج مصدوم برجای گذاشت اعترافات تکان دهنده پسر جوان درباره قتل هولناک مادرش قتل فجیع پسر ۲۰ ساله با ضربات چاقو| ۲ متهم بازداشت شدند ۴۰ ایرانی در عربستان بستری شدند | هشدار گرمازدگی به حجاج «کمر درد» چه زمانی نیاز به جراحی دارد؟ تازه ترین جزییات از شهادت پلیس دهه هشتادی به دست سارقان در خرمشهر جزییات غرق شدن مرد جوان به خاطر نجات یک کودک اختلالات تیروئیدی در زنان ۸ تا ۱۰ برابر بیشتر از مردان است حریق منزل مسکونی در مشهد دو مصدوم بر جای گذاشت (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) + تصویر جزئیات آتش‌سوزی یک کارگاه مبل‌سازی در شاندیز | چهار ایستگاه آتش‌نشانی از مشهد اعزام شدند (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) + تصویر پیداشدن جوان مفقودشده در خواف پس از ۲ روز جستجو (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) جزئیات توقیف خودروی «بنز» قاچاق در مشهد تولد دو رأس مرال ایرانی در پناهگاه حیات وحش آستارا فهرست مهم‌ترین جرائم رانندگی با مبالغ جدید (۱۵ خرداد۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه‌های رانندگی از چه زمانی اجرایی می‌شود؟ | توضیحات رئیس پلیس راهور فراجا ترافیک پرحجم در جاده‌های تفرجگاهی خراسان رضوی (۱۵ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تمدید گذرنامه‌ زائران اربعین همزمان با برگزاری نماز جمعه مشهد مقدس+ فیلم

  • کد خبر: ۱۲۳۸۹۶
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
تمدید گذرنامه‌ زائران اربعین همزمان با برگزاری نماز جمعه مشهد مقدس+ فیلم
همزمان با برگزاری نماز جمعه مشهد مقدس برای اولین بار در کشور تمدید گذرنامه‌های زائران اربعین حسینی در میدان بیت‌المقدس صورت گرفت.

مهدی صبوری نیک | شهرآرا نیوز، سرهنگ امید نودهی رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: براساس تدابیر سردار فرماندهی انتظامی خراسان رضوی امروز بعد از برگزاری نماز جمعه مشهد مقدس شرایطی فراهم شد تا همکاران ما و سخت کوشان در مجموعه انتظامی و پلیس گذرنامه استان به جهت خدمات رسانی «تمدید گذرنامه» به زائران عزیز اربعین حسینی بسیج شوند.

وی افزود: برای نخستین بار در خراسان رضوی و در سطح کشور ارائه خدمات به نمازگزاران عزیز در روز جمعه اقدامی بی‌بدیل بوده است؛ چرا که این حرکت نیازمند کار کارشناسی است.

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی گفت: برابر تدابیر صورت گرفته و خواسته‌ خود همکاران خارج از وقت اداری در خارج از سازمان این خدمات به صورت ویژه در محل میدان بیت‌المقدس شهر مشهد در حال ارائه است که ان‌شاءالله مورد رضایت و عنایت حضرت رضا(ع) و زائران عزیز قرار گیرد.

سرهنگ نودهی تاکید کرد: بیش از ۲۵ هزار جلد گذرنامه در طول هفته گذشته برای تمدید اقدام کرده اند که بیش از ۲۰ هزار برگه گذر موقت برای زیارت عتبات از طریق دفاتر پلیس +۱۰ در حال اقدام است که به همین منظور این دفاتر امروز تا ساعت ۱۶ آماده خدمت رسانی به تمام زایرین عزیز هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->