کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست
سرخط خبرها

‌تقوی: لیگ برتر والیبال زنان برای فدراسیون اهمیت ویژه‌ای دارد

  • کد خبر: ۱۲۴۳۲۶
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
‌تقوی: لیگ برتر والیبال زنان برای فدراسیون اهمیت ویژه‌ای دارد
دبیرکل فدراسیون والیبال گفت:در فدراسیون والیبال در حد وسع حتی بیشتر از توان در مسیر رشد و توسعه والیبال زنان گام برداشته‌ایم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال درباره برگزاری لیگ برتر زنان گفت: نگاه مدیریتی فدراسیون والیبال به حمایت از بخش خصوص در بخش زنان بیشتر و ویژه‌تر است. فدراسیون والیبال با نگاهی آینده نگر اقدام به فعالیت و سرمایه گذاری در این بخش کرده تا بتواند هر روز به اهداف تعیین شده خود در والیبال زنان نزدیک و نزدیک‌تر شود و در این راستا گام‌های مثبتی بردارد.
وی تصریح کرد: در والیبال لیگ برتر، لیگ دسته یک و … زمینه ساز تشکیل تیم‌های پایه و ملی است و خوشحالم که امسال برخی شهر‌ها مثل گنبد یا شهرکرد تیم در لیگ برتر زنان دارند و موفق به جذب اسپانسر در این حوزه شده‌اند.
دبیرکل فدراسیون والیبال خطاب به نمایندگان تیم‌های لیگ برتری افزود: اگر ناظر یا نماینده فدراسیون نکته‌ای را به شما گوشزد کرد حتما به آن توجه کنید. اعتقاد دارم لیگ برای شماست و فدراسیون مجری این رقابت‌ها است. در جایگاه حاکمیتی موظف به اجرای قوانین لیگ هستیم، اما باید این قوانین را با همکاری باشگاه‌ها بنویسیم.
وی ادامه داد: چندین ماه است که آئین‌نامه برای هیات‌ها و باشگاه‌ها ارسال شده است، اما هیچ بازخوردی دریافت نکرده‌ایم. باید شورای لیگ بانوان راه‌اندازی شود و این شورا برای خود تصمیم بگیرد، اما این موضوع منوط به کمک باشگاه‌ها است. به نقش خود ایمان داشته و به دنبال دریافت حق خود باشید.
تقوی با تاکید بر این‌که از حقوق باشگاه‌ها دفاع خواهد کرد، تصریح کرد: ناظران افرادی با تجربه هستند و باید حرمت این جایگاه از سوی باشگاه‌ها حفظ شود و متقابلا این حرمت باید از سوی ناظران هم در قبال باشگاه‌ها حفظ شود. باشگاهی که زحمت می‌کشد برای فدراسیون به اندازه ناظر حرمت دارد و باید به توازنی درست برسیم.
دبیرکل فدراسیون در پایان اظهار کرد: در عرصه بانوان مسیری طولانی داریم و آزمون و خطا‌های مختلفی کردیم. قطعا اشتباهاتی هست، اما تلاش کردیم که در حد توان حتی بیشتر از آن در مسیر پیشرقت والیبال زنان گام برداریم. باشگاه‌ها در جهان بازیکن می‌سازند و تیم ملی از این نفرات استفاده می‌کند، اما در ایران این موضوع برعکس است. امیدوارم به زودی به اهدافی که در زمینه والیبال زنان داریم، دست یابیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->