نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش عفونت چشم دلیل دوری زارع تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر فوتبال | جنگ برای قهرمانی و بقا اقدام عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنانش برنامه‌های توخل برای بازی با رئال مادرید شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد
سرخط خبرها

سفر پرحاشیه امیدوحدت به همدان

  • کد خبر: ۱۲۵۴۰۶
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
سفر پرحاشیه امیدوحدت به همدان
تیم فوتبال امید وحدت مشهد بدون سرمربی و با اتوبوس راهی همدان شده تا در هفته چهارم لیگ یک به میدان برود.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال امید وحدت مشهد در شرایطی عصر امروز، از ساعت ۱۸:۴۵ در همدان به مصاف شهرداری این شهر می‌رود که با اتوبوس دوشنبه شب مشهد را به مقصد محل برگزاری مسابقه ترک کرده است.

این تیم که با بحران‌های مختلفی از جمله پنجره بسته روبه‌رو است، در این بازی هم باید برای فرار از انحلال با تلفیقی از بازیکنان جوان و امید خود به میدان برود. در هفته نخست رقابت‌ها این تیم مقابل چوکا در تالش به علت عدم صدور کارت بازی بازیکنان جدیدش به میدان نرفت و در صورت غیبت در یک بازی دیگر، امتیاز امید وحدت به ۲ رده پایین‌تر سقوط می‌کند؛ اتفاقی که قطعا منجر به انحلال تیم مشهدی خواهد شد.

سیروس سنگچولی، سرمربی تازه‌وارد امید وحدت، اما در این سفر غایب بزرگ تیم است.

فرامرز حسینی، سرپرست تیم امید وحدت مشهد، در گفتگو با ایسنا ضمن تایید این خبر اظهار کرد: به جز من فقط چاووشی و فرجی به عنوان مربی و جعفری به عنوان تدارکات تیم، ۱۴ بازیکن جوان تیم امید وحدت را در این سفر زمینی همراهی می‌کنند.

نکته عجیب اینکه اتوبوس تیم امید وحدت ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه شب هنوز در نزدیکی مشهد قرار داشت و مشخص نیست اگر این اتوبوس خراب یا با سانحه‌ای روبه‌رو شود، مدیران تیم مشهدی چگونه می‌خواهند بازیکنان خود را در ساعت مقرر به محل برگزاری مسابقه در همدان برسانند. مشهد با همدان نزدیک به ۱۲۵۰ کیلومتر فاصله دارد.

گویا دلیل اصلی این تاخیر عجیب در ترمینال عدم پرداخت پول کافی به راننده اتوبوس بوده است. معطلی سه ساعته تیم امید وحدت در ترمینال در نهایت با ورود هیات فوتبال و قرض پول از یکی از مربیان مشهدی ختم به خیر شده و راننده اتوبوس با دریافت ۱۰ میلیون الباقی پول خود سفر پرحاشیه خود به همدان را آغاز کرده است.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار بود هشت بازیکن به عنوان سهمیه آزاد به لیست تیم امید وحدت اضافه شوند، اما با توجه به نامه جدید میروسلاو، بازیکن اسبق اوکراینی شهرخودرو، به فیفا و درخواست او برای بسته شدن دوباره پنجره نماینده مشهد، فعلا این موضوع متوقف شده است.

بعد از جدایی محسن بنگر، بازیکنانی مثل حامد فلاح‌زاده و فرزاد حاتمی که با وی به مشهد آمده بودند و در تمرینات امید وحدت حضور داشتند، از این تیم جدا شدند.
منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->