تصادف شدید خودرو پراید و میکسر در بزرگراه پیامبر اعظم(ص)+تصویر جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳ مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیزکردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور
سرخط خبرها
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه:

رتبه دوم دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در اشتغال‌زایی

  • کد خبر: ۱۲۶۱۲
  • ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
  • ۱
رتبه دوم دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در اشتغال‌زایی
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در مقطع کارشناسی ارشد با ۷۶/۸۴ درصد اشتغال فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد جزء دانشگاه‌های رکوردار در عرصه اشتغال قرار گرفت.
به گزارش شهرآرانیوز، دکتر ابراهیم دانشی‌فر، با بیان این خبر اظهار کرد: براساس جدیدترین آمار‌های منتشر شده وزرات علوم، تحقیقات و فناوری در طرح رصد اشتغال در سال جاری، دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) در مقطع کارشناسی ارشد با ۷۶/۸۴ درصد اشتغال در رتبه دوم قرار گرفت.

وی افزود: براساس جدیدترین آمار‌ها از طرح رصد اشتغال در مقطع کارشناسی ارشد، دانشگاه علم و صنعت با ۷۷/۳۶ درصد در رتبه اول، دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) با ۷۶/۸۴ درصد در رتبه دوم و دانشگاه اراک با ۷۰/۱۶ درصد در رتبه سوم قرار گرفتند. طرح رصد اشتغال در سال جاری براساس اطلاعات آماری دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها، از تعداد ۸۹ دانشگاه، پژوهشگاه و مرکز آموزش عالی انجام شد.

دانشی‌فر تصریح کرد: مطالعات انجام شده حاکی از آن است که چگونگی پاسخگویی مهارت‌های کسب شده ضمن تحصیلات دانشگاهی به مهارت‌های مورد نیاز بازارکار، عاملی تعیین‌کننده در میزان اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاهی است؛ از این رو ضروری است دانشجویان در خصوص فراگیری مهارت‌های نظری، کاربردی و بینشی مورد نیاز اهتمام ویژه‌ای ورزند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: عدم تناسب بین رشته‌های دانشگاهی با خواسته‌ها و نیاز‌های جامعه و عدم ایجاد مهارت‌های خاص در دانشجویان جهت پاسخگویی به تغییرات و نیاز‌های بازار کار از دلایل عمده افزایش نرخ بیکاری دانش‌آموختگان دانشگاهی است.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه امام رضا (ع)، دانشی‌فر بیان کرد: دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) با ایجاد مرکز نوآورری تلاش دارد تا ضمن افزایش مهارت‌های کاربردی برای دانشجویان از ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان این دانشگاه حمایت کند و در حال حاضر ۲۶ تیم نوآور در این مرکز مشغول به فعالیت هستند. در حال حاضر حدود ۷۰۰۰ دانشجو در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) مشغول به تحصیل هستند و بیش از ۱۰ هزار دانشجو از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند.
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد رضا حشمت خواه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
0
0
از انتشارات دانشگاه بین المللی امام رضا علیه السلام جهت انتشار کتاب‌های هیدرولیک کانال های باز و هیدرولوژی کاربردی و اقتصاد مهندسی متشکریم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->