قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نرخ طلا و سکه در بازار امروز (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دریافت صورت‌حساب الکترونیکی شرط معافیت از مالیات معاملات طلا و ارز وزیر کار به اعتراضات درباره دستمزد کارگری واکنش نشان داد فروش لباس تاناکورا ۲ واحد صنفی را در مشهد به پلمب کشاند ورود ۱۴ هواپیمای اورهال‌شده به ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی
سرخط خبرها

پرونده پردیسبان در مرحله بازیابی اطلاعات

  • کد خبر: ۱۲۶۱۷
  • ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
  • ۱
پرونده پردیسبان در مرحله بازیابی اطلاعات
دستورات لازم برای به روز رسانی سرور‌ها و بازیابی اطلاعات سهامداران و طلبکاران شرکت پردیسبان صادر شده است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی نوشت: پیرو اطلاعیه سابق در خصوص روند اجرای حکم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلال گران در نظام اقتصادی کشور شعبه مستقر در مشهد مقدس در خصوص پرونده شرکت پردیسبان؛ به استحضار می‌رساند دستورات لازم برای به‌روز رسانی سرور‌ها و بازیابی اطلاعات سهامداران و طلبکاران شرکت پردیسبان صادر شده است.

با توجه به اینکه در شرکت پردیسبان فقط بخشی از افراد سهامدار هستند و تعداد زیادی از افراد با وجود اینکه طلبکاری آن‌ها از شرکت پردیسبان محرز است، اما در ازای سهام، چک یا حواله دریافت کرده‌اند که باید رد مال نسبت به آن‌ها هم صورت پذیرد بنابراین اقدامات لازم در این راستا صورت گرفته است و به محض شروع عملیات رد مال به افراد؛ اطلاعیه و فراخوان در خصوص نحوه مراجعه افراد و مدارک مورد نیاز در این زمینه صادر می‌شود.

فعلاً تا قبل از اعلام دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مقدس نیازی به مراجعه حضوری افراد نیست.

همانطور که در اطلاعیه سابق هم اشاره شد اکثر اموال معرفی شده توسط محکومین «سهل البیع» نیستند و همین امر اجرای حکم در خصوص رد مال را با مشکل مواجه کرده است. اخیراً با یک شرکت مذاکراتی در خصوص خرید یک مجموعه تجاری متعلق به محکومان صورت پذیرفته است که چنانچه رصد فنی و عملیاتی موضوع مثبت باشد به زودی فرایند رد مال در یک چارچوب مشخص شروع می‌شود.

نکته حائز اهمیت اینکه روند رد مال با توجه به عدم شفافیت ثبت و ضبط امور در شرکت پردیسبان، نیازمند دقت است و سعی می‌شود در چند مرحله این مهم صورت پذیرد.

مرحله اول از اجرای حکم قطعاً بر مبنای اصل آورده مردم به شرکت برنامه ریزی و به زودی اجرایی می‌شود و سپس در صورت کفایت اموال و منابع مالی معرفی شده اقدامات لازم در راستای حفظ منافع سهامداران محترم صورت می‌گیرد هرچند محدودیت در این زمینه وجود دارد.

دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مقدس تمام سعی خود را بکار می‌گیرد تا در صورت امکان نسبت به جبران خسارات وارده به سهامداران نیز اقداماتی انجام شود.

دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی صرفاً در صورتی از دادگاه محترم صادر کننده حکم تقاضای تخفیف در میزان محکومیت محکومان را تقاضا می‌کند که رضایت سهامداران و طلبکاران شرکت پردیسبان حاصل شود.

همچنین از کلیه افراد ذی نفع در این پرونده و پرونده‌های مشابه خواسته شده تا اخبار و اطلاعات مورد نیاز خود را تنها از طریق مرجع رسمی قضایی دریافت کرده و به شایعات توجه نکنند و به افرادی که در روند اجرای حکم پرونده‌های دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلال‌گران در نظام اقتصادی اخلال ایجاد کرده و یا برای امور تبلیغاتی خود سوء استفاده می‌کنند نیز تذکر و هشدار داده شده است.
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عليرضا حيدري
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
0
سلام باتوجه به اينكه يه سري افراد ازجمله اينجانب از اين زمان مقرر براي ثبت درسايت ٣٠/٢/٩٩اطلاعي نداشتم باز فرصت مجدد براي ثبت شكايت داده ميشود ؟؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->