دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینۀ جنگ اسرائیل یورش به رفح را تصویب کرد روسیه یک نظامی آمریکا را بازداشت کرد یائیر لاپید: یک نفر نتانیاهوی دیوانه را متوقف کند اردوغان با تقدیر از حماس: اسرائیل باید با آتش بس موافقت کند گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار غیاثی: انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادی است ماکرون: فرانسه به دنبال جنگ با روسیه نیست حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی + فیلم اختلافات نتانیاهو و رئیس شاباک بالا گرفت جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه اعدام ۱۱ تروریست داعشی در عراق حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد
سرخط خبرها

سران ایران و پاکستان دیدار می‌کنند

  • کد خبر: ۱۲۶۲۴۴
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸
سران ایران و پاکستان دیدار می‌کنند
شهباز شریف روز دوشنبه از لندن راهی ایالات متحده آمریکا شد. جایی که وی قرار است در مجمع عمومی سازمان ملل واقع در نیویورک شرکت کند.

به گزارش شهرآرانیوز، دفتر نخست وزیری پاکستان امروز اعلام کرد «شهباز شریف» نخست وزیر این کشور در حاشیه هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران دیدار خواهد کرد.

دفتر نخست وزیری پاکستان با اعلام برنامه‌های هیات بلندپایه این کشور در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: نخست وزیر پاکستان قرار است دیدار دوجانبه با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران داشته باشد.

این دومین دیدار سران ایران و پاکستان طی کمتر از ۳ هفته گذشته محسوب خواهد شد. شهباز شریف همچنین قرار است اول مهر (۲۳ سپتامبر) به عنوان رئیس هیات پاکستانی در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کند.

در جریان دیدار روز بیست و پنجم شهریور میان آیت‌الله رئیسی و شهباز شریف در سمرقند، توافق شد که پاکستان هیأتی را برای بحث در مورد اقدامات برای گسترش همکاری‌های تجاری دوجانبه از جمله در بخش انرژی به ایران اعزام کند.

نخست وزیر پاکستان بار دیگر از رئیس جمهوری ایران برای سفر رسمی به اسلام‌آباد در اولین فرصت دعوت کرد. آیت‌الله رئیسی نیز دعوت خود را از شهباز شریف برای سفر به ایران تجدید کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->