ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی مذاکرات قطبی با فدراسیون فوتبال ادامه دارد ستاره مشهدی در کادر فنی نفت بندرعباس دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب سردار آزمون در تیررس لیگ‌های اروپایی بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد سون هیونگ مین جانشین بنزما می‌شود وزیر ورزش: تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود برای استقلال ورزشگاه خلیج فارس بسازید قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم
سرخط خبرها

قرعه میزبانی برای دختران سرزمین فیروزه در لیگ برتر فوتبال بانوان

  • کد خبر: ۱۲۶۴۸۲
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
قرعه میزبانی برای دختران سرزمین فیروزه در لیگ برتر فوتبال بانوان
لیگ‌برتر فوتبال زنان با غیبت نماینده گاندو‌های اصفهانی، به‌دست فوتسالی‌ها قرعه‌کشی شد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ با برگزاری قرعه‌کشی لیگ‌برتر فوتبال بانوان، برنامه بازی‌های کیان نیشابور، نماینده خراسان‌رضوی، نیز مشخص شد. حالا تیم‌ها کمتر از پانزده روز زمان دارند تا مدارک خود و تصمیم نهایی برای حضور در فصل جدید را اعلام کنند.

قرعه فوتبالی‌ها در دست فوتسالی‌ها

روز گذشته قرعه‌کشی پانزدهمین دوره از لیگ‌برتر زنان با حضور دوازده نماینده تیم‌های لیگ‌برتری در هتل آکادمی انجام شد، اما نکته مهم و جذاب آن، حضور دو چهره فوتسالی برای انجام قرعه‌کشی بود. نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتسال پیکان و فرزانه توسلی دروازه‌بان ملی‌پوش فوتسالی‌ها، مهمانان ویژه این مراسم بودند. نیلوفر اردلان در حاشیه این قرعه‌کشی گفت: از گلاره ناظمی ممنونم که ما را به‌عنوان مهمان ویژه در این مراسم دعوت کرد، فوتبال همیشه جذاب بوده و سالیان سال کاپیتان تیم‌ملی فوتبال بوده‌ام. حتی هنوز هم در کنار فوتسال، فوتبال را دنبال می‌کنم. باید فرهنگ را به فوتبالیست‌های خود بیاموزیم.

کسی از گاندو‌ها خبر ندارد!

تنها نماینده غایب در این قرعه‌کشی، گاندو‌های اصفهانی بودند که پیش از این هم باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرده بود در لیگ امسال تیم بانوان نخواهند داشت. تا این لحظه باشگاه ذوب‌آهن برای حضور در فصل آینده رقابت‌ها اعلام آمادگی نکرده است. بر اساس صحبت‌های گلاره ناظمی، در صورتی که هر باشگاهی ازجمله ذوب‌آهن تا ۱۰روز پیش از شروع مسابقات یعنی ۱۲مهر مدارکش را برای شروع مسابقات در اختیار سازمان لیگ قرار ندهد، از جدول مسابقات حذف خواهد شد.

اگر یک تیم پیش از شروع مسابقات انصرافش را اعلام کند، این جدول تغییری نمی‌کند و هر هفته حریف آن تیم با قرعه استراحت روبه‌رو خواهد شد. تیم‌های بادرود تهران و ایساتیس کران فارس دو تیمی هستند که امسال از لیگ‌یک به لیگ‌برتر صعود کردند و تازه‌وارد‌های لیگ محسوب می‌شوند که یکی از آن‌ها باید در اولین هفته با قهرمان فصل قبل بازی کند. از سوی دیگر نیز تیم‌های سارگل بوشهر و ملی‌پوشان شهرکرد از جدول مسابقات لیگ‌برتر سال گذشته به لیگ‌یک سقوط کرده‌اند.

میزبانی کیان در سرزمین فیروزه

هفته اول مسابقات جمعه ۲۲مهرماه بدین شرح برگزار خواهد شد. براساس قرعه‌کشی بازی‌های هفته نخست نیز اعلام شد که تیم کیان نیشابور، تنها نماینده بانوان خراسان‌رضوی در لیگ‌برتر، در اولین گام باید در خانه از همیاری ارومیه میزبانی کند. نماینده کیان نیشابور با وجود اماواگر‌هایی مبنی بر فروش امتیاز یا انحلال این تیم، در جلسه قرعه‌کشی حاضر شده و درحال آماده‌سازی تیمش است. در دیگر بازی‌های هفته نخست، سپاهان اصفهان حریف زارع‌باتری سنندج خواهد بود. بادرود تهران از خاتون بم میزبانی می‌کند، پالایش گاز ایلام و ملوان بندرانزلی به‌مصاف هم خواهند رفت. شهرداری سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان و البرز و ایساتیس فارس نیز حریفان یکدیگر خواهند بود.

اعزام تیم رسانه‌ای ویژه به مسابقات فوتبال زنان

گلاره ناظمی به‌عنوان مسئول برگزاری لیگ‌برتر فوتبال بانوان در این مراسم اظهار کرد: همه تلاش ما هرسال این است که روبه‌جلو و حرفه‌ای‌تر باشیم. امیدوارم در بحث رسانه امسال فوتبال زنان بیشتر دیده شود. تلاش می‌کنیم فیلم‌بردار و عکاس خانم در ورزشگاه‌های بانوان حضور داشته باشند، ولی برای حضور مردان باید از سوی نهاد‌های دیگر مجوز صادر شود. اما امسال یک تیم خبری منظم و طبق برنامه‌ریزی هر هفته به هر شش استان برای تولید فیلم و عکس اعزام می‌شود تا از امکانات و دیتا‌های این گروه، رسانه‌های دیگر نیز استفاده کنند.

بازهم از استقلال و پرسپولیس خبری نشد

درحالی‌که قرار بود پیرو دستور مستقیم وزیر ورزش، دو باشگاه بزرگ پایتخت در فوتبال زنان نیز تیم‌داری کنند، در پانزدهمین فصل از لیگ بانوان بازهم از حضور سرخابی‌ها در این مسابقات خبری نیست. احتمالا پس از روشن‌شدن اینکه فعالیت‌نکردن در فوتبال زنان، سرخابی‌ها را با محرومیت از سوی AFC مواجه نمی‌کند، این موضوع از اولویت این دو باشگاه خارج شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->