زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

اشتباه عجیب تایلندی‌ها و حذف ساحلی‌بازان ایران از مسابقات سامیلا

  • کد خبر: ۱۲۶۴۸۴
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
اشتباه عجیب تایلندی‌ها و حذف ساحلی‌بازان ایران از مسابقات سامیلا
از شرکت تیم ایران در مسابقات سامیلا جلوگیری شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ با اشتباه تایلندی‌ها و سخت‌گیری ناظر فنی تور آزاد ساحلی سامیلا باوجود اعلام سیدبندی، از شرکت تیم‌های ملی ساحلی ایران در این مسابقات جلوگیری شد. به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون والیبال، بیست‌و‌یکمین دوره تور آزاد والیبال ساحلی سامیلا از ۳۰ شهریور تا ۳ مهرماه در شهر سانخولای تایلند برگزار می‌شود و با وجود اینکه شرکت در این مسابقات در برنامه کاری کمیته ساحلی فدراسیون والیبال نبود، تایلندی‌ها درخواست کردند باتوجه‌به اینکه والیبال ساحلی ایران از قدرت‌های آسیا محسوب می‌شود، نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها شرکت کنند.

بر این اساس کمیته ساحلی فدراسیون با برگزاری یک کمپ آمادگی در زمین‌های ساحلی فدراسیون والیبال دو تیم به این رقابت‌ها اعزام کرد و ساحلی‌بازان کشورمان دیروز وارد محل برگزاری مسابقات شدند و صبح روز گذشته از سوی کمیته برگزاری مسابقات دو تیم ایران در جدول اصلی قرار گرفتند. اما پس از مدتی کریستادا پاناسری، عضو و مسئول هماهنگی کمیته ساحلی کنفدراسیون آسیا و رئیس کمیته فنی تور سامیلا، به فدراسیون والیبال ایران اعلام کرد که به‌دلیل ناهماهنگی فدراسیون تایلند با رئیس کمیته ساحلی آسیا و مسئولان برگزاری مسابقات درباره دریافت تأییدیه حضور تیم‌های ایران در این رقابت‌ها، ایرانی‌ها امکان شرکت در این مسابقات را ندارند.

ناظر فنی تور آزاد سامیلا این موضوع را اشتباه تایلندی‌ها دانست و با ارسال نامه‌ای به فدراسیون والیبال به‌صورت رسمی عذرخواهی و اعلام کرد که همه هزینه‌های رفت‌و‌آمد و اقامت تیم‌های والیبال ساحلی از‌سوی فدراسیون والیبال تایلند پرداخت می‌شود و در این مدت ساحلی‌بازان ایران می‌توانند کمپ تمرینی در سانخوالا داشته باشند. این درحالی بود که ایران از ابتدا قصد حضور در این مسابقات را نداشت؛ اما به درخواست تایلند و کنفدراسیون والیبال آسیا بعد از پایان مهلت قانونی ثبت‌نام درخواست کرد و میزبان قول داده بود که مشکلی برای حضور نمایندگان ایران به وجود نیاید.

گفتنی است کنفدراسیون والیبال آسیا سیدبندی سی تیم شرکت‌کننده در جدول اصلی این مسابقات را صبح روز سه‌شنبه ۲۹‌شهریور اعلام کرده بود و تیم‌ملی «الف» ساحلی ایران (بهمن سالمی–آرش وکیلی) با ۲۴۰۰‌امتیاز در سید چهارم قرار داشت. همچنین تیم‌ملی «ب» ساحلی ایران (حامد میرزاعلی–علیرضا آقاجانی) با ۱۴۶۵‌امتیاز در سید هشتم قرار گرفت. همچنین، تیم‌های ملی لائوس نیز به‌همین‌دلیل از این رقابت‌ها کنار گذاشته شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->