آنچه پیش از نوجوانی باید به فرزندتان آموزش دهید چطور محیط اینترنت را برای کودکان امن کنیم؟ بازیگوشی والدین؛ قدمی مؤثر تا حال خوب فرزندان کشف و ضبط ۲ هزار و ۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تقلبی در مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش جان ۶ بیمار شد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جست وجوی همسر همسان | درباره مراکز همسان گزینی که  می‌توانند شرایط یک زندگی پایدار را برای زوج‌ها فراهم کنند  با کودکان بدغذا چگونه رفتار کنیم؟ این وسایل را نباید در آشپزخانه نگهداری کنید فریب مردم با درج «بدون کلسترول» روی روغن‌های نباتی رایج‌ترین مشکلات سلامتی در میان آقایان چگونه اموال خود را پیش از مرگ به دیگری منتقل کنیم که مالیات کمتری دهیم؟ پیش‌بینی بارش باران در اغلب مناطق کشور طی امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) صبح خود را با این غذا‌ها شروع کنید تا در طول روز انرژی بیشتری داشته باشید چگونه مصرف‌گرایی زندگی شما را ویران می‌کند؟ برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس
سرخط خبرها

فردا (دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱) مدارس استان البرز تعطیل شد

  • کد خبر: ۱۲۷۰۷۴
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹
  • ۱
فردا (دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱) مدارس استان البرز تعطیل شد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: تمام مدارس مقاطع تحصیلی این استان فردا دوشنبه چهارم مهرماه به دلیل آلودگی هوا تعطیل و ادارات با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خواهند داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد رضا فلاح نژاد افزود: این تصمیم با توجه به آلودگی هوا و در کارگروه اضطرار هوا استان تخاذ شده است.

وی بیان داشت: تعطیلی مدارس تمام مقاطع تحصیلی شامل تمام شهرستان های استان البرز از جمله شهرستان طالقان است .

فلاح نژاد ادامه داد: توصیه می شود افراد و گروه های حساس سنی نیز حتی الامکان از خانه خارج نشوند .

 تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی هواشناسی  حاکی از جوی پایدار در منطقه می باشد که در ارتفاعات استان البرز مه و به تدریج وزش باد گاهی شدید، افزایش ابر ، کاهش محسوس دما را برای فردا دوشنبه چهارم مهرماه  پیش بینی شده است.

هوای استان البرز امشب نیز آلوده اعلام شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
0
0
الودگی هوا یا شلوغی و اعتراضات ضد رژیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->