افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت زدایی بسیج سازندگی خراسان رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم چگونه شاد باشیم؟ اجازه گرفتن بچه‌ها برای بیرون رفتن از منزل آنچه پیش از نوجوانی باید به فرزندتان آموزش دهید چطور محیط اینترنت را برای کودکان امن کنیم؟ بازیگوشی والدین؛ قدمی مؤثر تا حال خوب فرزندان کشف و ضبط ۲ هزار و ۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تقلبی در مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش جان ۶ بیمار شد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جست وجوی همسر همسان | درباره مراکز همسان گزینی که  می‌توانند شرایط یک زندگی پایدار را برای زوج‌ها فراهم کنند  با کودکان بدغذا چگونه رفتار کنیم؟ این وسایل را نباید در آشپزخانه نگهداری کنید فریب مردم با درج «بدون کلسترول» روی روغن‌های نباتی رایج‌ترین مشکلات سلامتی در میان آقایان چگونه اموال خود را پیش از مرگ به دیگری منتقل کنیم که مالیات کمتری دهیم؟
سرخط خبرها

ثبت بیش از ۵۶۸ هزار ازدواج و ۲۰۱ هزار طلاق در سال ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۱۲۸۴۰۱
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
ثبت بیش از ۵۶۸ هزار ازدواج و ۲۰۱ هزار طلاق در سال ۱۴۰۰
بر پایه آمار ثبت احوال کشور در سال ۱۴۰۰ در کل کشور ۵۶۸ هزار و ۵۴۵ ازدواج و ۲۰۱ هزارو ۵۹ طلاق به ثبت رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، بر پایه آمار ثبت احوال کشور از کل ۵۶۸ هزارو ۵۴۵ ازدواج ثبت شده در سال گذشته، ۳۹ هزار و ۱۷۴ ازدواج در دی ماه، ۴۴ هزارو ۷۸۲ ازدواج در بهمن ماه و ۴۲ هزارو ۸۲۹ مورد ازدواج نیز در اسفندماه به ثبت رسیده است.

همچنین از مجموع ازدواج‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۰ در کشور بیشترین ازدواج‌ها به ترتیب مربوط به استان‌های تهران با ۷۱ هزارو ۵۴، خراسان رضوی با ۵۲ هزار و ۲۱۳ مورد و خوزستان با ۴۰ هزار و ۳۷۴ مورد است.

همچنین کمترین ازدواج ثبت شده در کشور نیز در همین زمان به ترتیب مربوط به استان‌های سمنان با ۳ هزار و ۶۰۸ ازدواج، ایلام ۴ هزار و ۸۶ و کهگیلویه و بویراحمد با ۵ هزار و ۶۹۶ مورد ازدواج بوده است.

بر پایه آمار ثبت احوال کشور ۲۰۱ هزار و ۵۹ مورد طلاق در سال گذشته به ثبت رسیده که از این تعداد ۱۷ هزار و ۷۰۹ مورد طلاق برای دی ماه، ۱۶ هزار و ۸۴۷ مورد طلاق برای بهمن ماه و ۱۹ هزار و ۹۲۵ مورد طلاق هم در اسفندماه به ثبت رسیده است.

از مجموع ۲۰۱ هزار و ۵۹ طلاق ثبت شده در سال ۱۴۰۰ در کشور کمترین طلاق به ترتیب مربوط به استان‌های ایلام با ۹۸۶ مورد، کهگیلویه و بویراحمد با یک هزار و ۴۴۴ مورد و خراسان جنوبی با یک هزار و ۴۴۸ مورد است.

همچنین بر اساس گزارش آمار ثبت احوال کشور، بیشترین طلاق ثبت شده در سال گذشته نیز به ترتیب مربوط به استان‌های تهران با ۳۷ هزار و ۳۸۱ مورد طلاق، خراسان رضوی ۲۱ هزار و ۵۶۶ مورد و اصفهان با ۱۱ هزار و ۱۹ طلاق بوده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->