سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ
سرخط خبرها

جدال فوتسالیست‌های خراسانی با رهیابِ پیش‌بینی‌ناپذیر

  • کد خبر: ۱۲۹۳۱
  • ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
جدال فوتسالیست‌های خراسانی با رهیابِ پیش‌بینی‌ناپذیر
روز جمعه تیم هیئت فوتبال خراسان برای حفظ صدرنشینی باید میهمان تیم پایتخت باشد
مژده رنگیان - نماینده خراسان در لیگ برتر فوتسال بانوان پس از ۳ هفته بازی در خانه، برای بازی با رهیاب گستر راهی پایتخت شد.
روز جمعه، ۶ دی، در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان ۶ بازی برگزار می‌شود. در یکی از این دیدارها، مشهدی‌های لیگ که در صدر جدول قرار دارند، پس از کسب ۳ پیروزی متوالی و ارزشمند خانگی، حالا باید خارج از خانه به میدان بروند. البته در ادامه فصل، از بازی‌های خانگی پشت سر هم خبری نیست و همه‌چیز به روال طبیعی لیگ بازمی‌گردد. یکی دیگر از بازی‌ها جذاب هفته نیز بین ۲ تیم نامی نو و ملی حفاری برگزار خواهد شد که نتیجه آن جدول را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

رقابت با تیم پیش‌بینی‌ناپذیر
حریف این هفته شاگردان شریف، تیم رهیاب‌گستر تهران است، تیم پیش‌بینی‌ناپذیر لیگ که برخی هفته‌ها علاقه‌مندان فوتسال را شگفت‌زده کرده و گاهی با شکست‌های سنگین و عجیب، هوادارانش را ناامید کرده است.
از جمله کار‌های بزرگ تیم رهیاب می‌توان به پیروزی مهم این تیم مقابل تیم صدرنشین جدول در شروع نیم‌فصل دوم اشاره کرد. شکست ۲ بر یک حفاری اهواز برابر این تیم تهرانی باعث شد آن‌ها سقوط ناخوشایندی در جدول رده‌بندی داشته باشند و اتفاقا پیروزی رهیابی‌ها در آن هفته باعث شد هیئت خراسان با پیروزی برابر سایپا و به دلیل باخت حفاری به صدر جدول بازگردد و همچنان در این رده باقی بماند. حفاری در بازی رفت ۴ بر صفر این تیم را شکست داده بود.
رهیاب‌گستر در نیم‌فصل اول هم توانست تیم خوب و مدعی نامی‌نو را متوقف کند و بازی را به تساوی یک بر یک بکشاند. این تساوی برای نامی‌نو هم کمی گران تمام شد و کار آن‌ها را در رقابت سنگین و نزدیک بالای جدولی‌ها سخت کرد. در کارنامه شاگردان معصومه رضازاده پیروزی‌های پرگل هم دیده می‌شود، مانند پیروزی ۹ بر یک برابر پارس‌آرا. شکست‌های آن‌ها نیز در بیشتر مواقع نزدیک و با اختلاف‌های کم بوده است و می‌توان گفت به‌راحتی به حریف امتیاز نمی‌دهند و تسلیم نمی‌شوند و اگر هم روز شانس این تیم باشد می‌توانندبازهم برنده یک دیدار بزرگ در روز جمعه باشند.

خاطره تلخ یازده گُله در مشهد
هرچند این تیم هفته‌های ناکامی و بسیار ضعیف هم در کارنامه این فصل خود دارد، آن‌ها در نیم‌فصل اول چندین هفته شکست متوالی را تجربه کردند. آن‌ها ۸ بر ۲ برابر پویندگان فجر شیراز باختند و بدترین نتیجه را برابر تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در مشهد به دست آوردند. روزی که در آخرین بازی نیم‌فصل اول در سالن شهید بهشتی برابر ستاره‌های خراسان صف‌آرایی کردند، اما در این روز شیربیگی توانست به‌تن‌هایی آن‌ها را شش‌گله کند و بازی با نتیجه ۱۱ بر ۳ به پایان برسد.
این تیم هم‌اکنون ۲۵ امتیاز دارد و به‌سختی توانسته است خود را به مرز جدا شدن تیم‌های بالا و پایین جدول برساند. رهیابی‌ها با این امتیاز در رده ششم جدول و بعد از سایپا جای دارند، هرچند سایپا سی‌وچهارامتیازی است و خیلی بعید است رهیاب بتواند این تیم را تا آخر فصل پشت سر بگذارد. رقیب اصلی آن‌ها پالایش نفت آبادان با ۲۴ امتیاز است. رهیاب ۸ پیروزی، ۷‌شکست و یک تساوی دارد و با ۵۳ گل زده نشان داده است خط حمله خطرناکی برای حریفان دارد. چهره‌هایی همچون یگانه خلیلی، نسا احدی، معصومه محمد گنجی و ریحانه لطفی که همگی به واسطه عملکردشان به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند، می‌توانند در بازی روز جمعه برای بازیکنان شریف دردسرساز شوند و آن‌ها را به چالش بکشند.

خراسانی‌ها به دنبال حفظ صدرنشینی
حریف روبه‌روی دختران هیئت خراسان ساده به نظر نمی‌آید، اما صدرنشین لیگ هم به این سادگی‌ها به تیم‌ها باج نمی‌دهد، چون هر امتیازی که از دست بدهند باعث می‌شود کارشان در پلی‌آف و رسیدن به جام قهرمانی سخت‌تر شود. آن‌ها فعلا در حاشیه امن قرار دارند و با ۲ امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول، یعنی ملی حفاری، فاصله دارند.
تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی ۵ هفته پیش با رهیاب بازی کرد وتوانست با بهترین نتیجه و با ۱۱ گل پیروز شود، اما در دور برگشت شرایط کمی تغییر کرد. رهیاب در نیم فصل دوم باانگیزه‌تر ظاهر شده است و بازی در خانه و در حضور هوادارانش نیز قطعا به کمک آن‌ها می‌آید و کار را برای حریف سخت می‌کند. به‌خصوص که شاگردان شریف در بازی قبل مقابل تیم پایین جدولی پویندگان فجر کمی غافل‌گیرکننده ظاهر شدند و در نیمه نخست عملکرد خوبی نداشتند و در دقایق پایانی بازی توانستند گل‌های متعددی را برای کسب پیروزی به ثمر برسانند.
رهیاب در بازی با حفاری که توانسته بود در خانه پیروز باشد، در نیمه نخست بازنده بازی بود، اما در نیمه دوم توانست بازی را مساوی کند و در دقایق پایانی با پاورپلی به گل ارزشمند برتری دست یابد و دیگر فرصتی برای جبران حفاری نبود. قطعا اگر شاگردان شریف در بازی مقابل رهیاب موتور گل‌زنی‌شان روشن نشود یا دیر روشن شود، می‌تواند برای این تیم خطرناک باشد.

شریف: رهیاب را دست کم نمی‌گیریم
اگر آن‌ها نیز در دامی که حفاری افتاد اسیر شوند، در این صورت، تیمی که به صدرنشینی مشهدی‌ها کمک کرده بود باعث سقوط آن‌ها در جدول می‌شود.
فاطمه شریف، سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی، نیز در آستانه این دیدار خارج از خانه اظهار کرد: در ۳ هفته اخیر بازی‌های سنگینی در مشهد داشتیم که خداراشکر امتیاز همگی را کسب کردیم. حالا پس از یک ماه قرار است خارج از خانه بازی کنیم. تیم شرایط خوبی دارد و برای کسب امتیاز به تهران می‌رویم.
او درباره حریف پیش روی خود گفت: درست است که در دور رفت ۱۱ گل به رهیاب زدیم، اما اصلا نمی‌توان این تیم را دست‌کم گرفت. شاگردان رضازاده، همگی، بازی‌های زیبایی دارند و تیم محکم و یک‌دستی شکل گرفته است. به همین علت، بازیکنان نیز می‌دانند که نباید به نتیجه دور رفت دل‌خوش بود.
شریف درباره حفظ صدرنشینی تیمش در جدول نیز تصریح کرد: تلاش می‌کنیم این جایگاه را حفظ کنیم و فاصله خود با حریفان را نگه داریم، اما قطعا جدول تا پایان فصل تغییرات زیادی خواهد داشت و هیچ‌چیز پیش‌بینی‌پذیر نیست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->