سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ
سرخط خبرها

مشهدی‌ها، پایتخت‌نشینان را گلباران کردند

  • کد خبر: ۱۳۰۰۸
  • ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
مشهدی‌ها، پایتخت‌نشینان را گلباران کردند
تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی همچنان با اقتدار در صدر قرار دارد

مژده رنگیان - فوتسالیست‌های خراسانی جمعه خود را با یک پیروزی پرگل دیگر پشت‌سر گذاشتند تا همچنان از قلمرو خود در صدر جدول حفاظت کنند. در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان، تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی کار چندان سختی در پیش نداشت. آن‌ها باید در تهران به‌مصاف تیم رهیاب‌گستر می‌رفتند، تیمی که غیرقابل پیش‌بینی است و تابه‌حال دست به کار‌های بزرگی در لیگ زده است، اما در رده ششم جدول قرار داشت. مشهدی‌ها که بازی رفت مقابل این تیم را ۱۱ بر ۳ در خانه پیروز شده بودند، در بازی برگشت نیز در فکر یک برد بزرگ بودند.


ادامه مکتب هفت
هرچند رهیاب به لطف بازی در حضور هوادارانش و حضور در سالن خود توانسته بود در شروع دیدار، سوار بر بازی باشد و پا‌به‌پای شاگردان شریف پیش بیاید، تاجایی‌که نتیجه نزدیک ۲ بر ۱ شکل بگیرد، اما در نیمه دوم و نیمه‌ای که به مربیان تعلق دارد، باز هم ستاره‌های فوتسالیست تیم مشهد موفق ظاهر شدند و یک جشنواره گل دیگر به راه انداختند. در این دیدار مرضیه توفیقی‌نسب فراتر از انتظار ظاهر شد و هت‌تریک کرد. او ۳ گل از ۷ گل مشهدی‌ها در این بازی را به ثمر رساند. پس از او طناز آرمات بیشترین گل را زد. او توانست با ۲ گل دروازه رهیابی‌ها را باز کند. محدثه محمدی و سارا شیربیگی نیز ۲ گل دیگر این بازی را به ثمر رساندند. معصومه محمدگنجی و نسا احدی نیز با ۲ گل دروازه لطف‌آبادی را باز کردند و به‌این‌ترتیب بازی ۷ بر ۲ و با پیروزی میهمان مشهدی به پایان رسید. آن‌ها هفته پیش نیز با ۷ گل پویندگان شیراز را شکست داده بودند.

داغ‌شدن رقابت در صدر
در این روز حریفان هیئت فوتبال خراسان رضوی نیز بدون باخت بودند. تیم سایپا تهران که هفته گذشته با شکست مقابل مس به رتبه پنجم رسیده بود، با پویندگان صنعت فجر شیراز بازی کرد و ۷ بر ۱ به برتری رسید. با این نتیجه شاگردان نیلوفر اردلان در سایپا به جمع ۴ تیم برتر جدول رده‌بندی بازگشتند. ۲ تیم نامی‌نو و ملی حفاری اهواز هم در دیداری حساس در اصفهان به میدان رفتند که این بازی با تساوی ۲ بر ۲ و تقسیم عادلانه امتیازات به پایان رسید. تیم مس رفسنجان نیز میهمان پارس‌آرا شیراز بود که با ۵ گل به پیروزی رسید و با توجه به تساوی ملی‌حفاری اهواز به رتبه دوم جدل رده‌بندی صعود کرد.
این نتایج، ترکیب ۴ تیم برتر را به مانند قبل تغییر داد. نامی‌نو که هفته قبل چهارم بود، به رده پنجم سقوط کرد. تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی با ۴۳ امتیاز صدرنشین باقی ماند. مس رفسنجان با یک برد ارزشمند به رده دوم بازگشت. حفاری ۳۹ امتیازی سوم شد و سایپا که چندی‌قبل صدرنشین بود، با ۳۷ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت. نامی‌نو نیز با همین امتیاز، اما تفاضل کمتر در رده پنجم جای گرفت تا تنور رقابت در بالای جدول بیش ازپیش داغ شود.

شارژ مالی پیش از بازی
تیم خراسانی خوشبختانه از وضعیت خوبی در لیگ امسال برخوردار است. آن‌ها پیش از بازی با رهیاب، شارژ مالی نیز شده بودند و تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی ۵۵درصد از قرارداد بازیکنانش را در نیم‌فصل دوم تسویه کرد.
نسیمه غلامی، بازیکن باتجربه و ملی‌پوش تیم مشهد، دراین‌باره می‌گوید: وضعیت مالی تیم ما بسیار خوب است و مسئولان ۵۵درصد از قرارداد‌های ما را پرداخت کرده‌اند و هیچ‌چیز برای ما کم نگذاشته‌اند. فاطمه شریف سرمربی تیم، مدیریت بسیار خوبی روی تیم و بازیکنان دارد و خوشبختانه هر روز تمرینات منظمی را پشت‌سر می‌گذاریم. ما برای هر بازی برنامه‌ریزی خاص خودش را خواهیم داشت و تمام بازیکنان با انگیزه بسیار بالایی برای رسیدن به قهرمانی در مسابقات امسال تلاش می‌کنند.
او تصریح می‌کند: برخی تیم‌ها هنوز پولی به بازیکنانشان پرداخت نکرده‌اند، در‌حالی‌که تنها ۷ هفته تا پایان لیگ زمان باقی مانده است. امیدوارم تیم‌هایی که مشکلات مالی دارند، این زمان باقی‌مانده را تحمل کنند. باوجود اینکه درحال‌حاضر بیشتر باشگاه‌ها با مشکلات مالی زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، امیدوارم در ادامه فصل تیمی از لیگ انصراف ندهد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->