نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها
برد سخت سرخ‌ها

پرسپولیس با مشقت از سد نساجی گذشت

  • کد خبر: ۱۳۰۰۹
  • ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
پرسپولیس با مشقت از سد نساجی گذشت
پرسپولیس در یک بازی عقب‌افتاده از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور موفق شد در جدالی سخت و نفس‌گیر با یک گل از سد میهمان خود بگذرد.
 هر ۲ تیم با رویکردی هجومی وارد زمین شدند، اما توپ‌ومیدان بیشتر در اختیار پرسپولیسی‌ها بود. بازیکنان نساجی تلاش داشتند تا با ضدحملات به پرسپولیس ضربه بزنند، اما خط دفاعی سرخ‌پوشان مانع از این کار می‌شد. در یک‌سوم میانی نیمه اول، بازیکنان پرسپولیس حملات زیادی را انجام دادند، اما برای گل‌زنی تا دقیقه ۳۵ صبر کردند تا اینکه سانتر علی علیپور با ضربه سر امیری تبدیل به گل شد. پس از این گل، بازی با آرامش بیشتری دنبال شد و درنهایت نیمه اول با برد یک‌گله پرسپولیس به پایان رسید. در نیمه دوم نساجی نمایش هجومی‌تری را ارائه کرد. شاگردان رضا مهاجری قصد داشتند با انتقال توپ به کناره‌ها، خطرساز شوند و اتفاقا چند بار هم به این شکل دروازه پرسپولیس را تهدید کردند، اما واکنش‌های رادوشوویچ مانع از گل‌زنی نساجی شد. در ادامه اخراج محسن ربیع‌خواه، اوضاع را برای پرسپولیس سخت کرد. نکته جالب اینکه گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی سرخ‌ها، پس از این اخراج، تیمش را تدافعی کرد و با آوردن سیامک نعمتی، سیدجلال حسینی و فرشاد احمدزاده، ترجیح داد تا به دفاع از یک گل خود بپردازد. در پایان نیز عملیات سرخ‌ها موفقیت‌آمیز بود و قرمز‌های تهرانی از سد تیم قائمشهری گذشتند و به صدر رسیدند.

مهاجری: بازیکن تعویضی نداشتیم!
رضا مهاجری در نشست خبری بعد از شکست ۱ بر ۰ تیمش مقابل پرسپولیس گفت: به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم. در دیداری که حقمان باخت نبود، شکست خوردیم. پرسپولیس راه بردن را بلد بود. گلایه نمی‌کنم، ولی ما شهرستانی‌ها مظلوم واقع می‌شویم. روزی که بازی ما با پرسپولیس را لغو کردند، تیم ما در شرایط ایده‌آل بود. ۴ بازیکن ما آن‌موقع فسخ نکرده بودند و ملی‌پوشانمان در کنار ما بودند. روزی که بازی لغو شد (۹ آذر)، شاخص کیفیت‌ها پایین‌تر از امروز (۶دی) بود. در اوج سختی بازی ما برگزار شد. ما تمام همکاری را با تیم امید انجام دادیم، اما با ما همکاری نشد. ما بازیکن خودمان را دادیم. ما در این بازی تعویضی نداشتیم. پرسپولیس از موقعیتش استفاده کرد و ما هم دقت کافی نداشتیم و همه این‌ها دست به دست هم داد تا در روزی که مستحق باخت نبودیم، شکست بخوریم. سرمربی نساجی یادآور شد: تغییرسیستم دادیم تا پرسپولیس را تحت‌فشار بگذاریم. او در واکنش به اینکه چرا نتوانست تعویض تیمش را انجام دهد، گفت: پرسپولیس در نیمه دوم به‌صورت فشرده دفاع کرد. می‌خواستیم باباگلی را بیاوریم که از گوشه زمین فشار بیاورد، اما کارت بازی و پیراهن بازیکن متفاوت بود. به علت ناهماهنگی در کارت و شماره پیراهن، نتوانستیم تعویض خودمان را انجام دهیم و مجبور شدیم تعویض را عوض کنیم.

کالدرون: حس می‌کنم باشگاه به من می‌گوید برو
گابریل کالدرون بعد از پیروزی تیمش مقابل نساجی و صعود به صدر جدول گفت: به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم. می‌خواستیم در نیمه دوم گل‌های بیشتری بزنیم، اما بازیکن ما اخراج و بازی پیچیده شد. به لطف بازیکنان و هواداران این ۳ امتیاز را گرفتیم. وی درباره اینکه هافبک مدنظر او در نقل‌وانتقالات برای چه پستی است، یادآور شد: بعد از بازی ترجیح می‌دهم درباره این موضوع صحبت نکنم. درخواست کردیم بازیکنان جدیدی اضافه شوند. مدیر باشگاه اعلام کرد که با یک بازیکن خارجی به توافق رسیدند، اما تصمیم گرفتم که امسال ۲ بازیکن ایرانی به ما ملحق شود و پول بازیکن خارجی را به بازیکنان ایرانی پرداخت کنند. درواقع خودمان حقوقمان را نگرفته‌ایم و بازیکنان طلبکار هستند و ترجیح می‌دهیم به‌جای پرداخت پول بازیکن خارجی، حقوق بازیکنان خودمان را بدهند. سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه گفته بود بعد از بازی صحبت‌هایی دارد هم گفت: ما بازیکن خارجی نمی‌خواهیم و تصمیم بر این شد که این بودجه صرف جذب بازیکن داخلی شود. روز ششم ژانویه بازیکنان داخلی جدید باید در کنار تیم باشند. وی در ادامه افزود: کالدرون و دستیارانش ۶ ماه با تمام وجود تلاش کردند، بدون اینکه درخواستی داشته باشند. ما تمام مشکلات را پشت‌سر گذاشتیم. آمدن به‌جای مربی‌ای که ۷ جام آورده بود، کار ساده‌ای نبود. به لطف حمایت بازیکنان، کادر فنی و هواداران، موفق شدیم، هوادارانی که هنوز شادی مدنظر خودم را در آن‌ها ندیدم و نتوانستیم به آن‌ها بدهیم. ما امروز حمایت هواداران و بازیکنان را داشتیم، اما برای رسیدن به هدف‌ها به‌عنوان مربی احتیاج دارم که از طرف باشگاه حمایت شوم. به‌خاطر رفتاری که تا امروز با من شده است، حس می‌کنم که باشگاه به من می‌گوید بروم، اما من نمی‌خواهم بروم. وی افزود: یکسری شرایط دارم و سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی باشگاه باید در خور هواداران باشد. ما باید از باشگاه بخواهیم که یک برنامه‌ریزی حرفه‌ای داشته باشد و افرادی که در باشگاه دنبال منافع شخصی خود هستند و مانع از پیشرفت باشگاه می‌شوند، از باشگاه بروند. کالدرون در ادامه گفت: ۶ ماه گفتند ان‌شاء‌ا... فردا، اما چیز‌هایی را می‌شنویم که واقعیت ندارد. من احمق نیستم. شما کارنامه من را به‌عنوان بازیکن و مربی می‌بییند. من احمق نیستم، اما عاشق این مردم و تیمم شدم. دیگر نمی‌توانم دروغ را تحمل کنم. دیگر دروغ تمام شد. ۶ ماه به من احترام نگذاشتند. کالدرون در پاسخ به این سؤال که گلایه او از پرداخت‌نشدن پاداش‌های شفاهی است که انصاری‌فرد درباره آن صحبت کرده هم گفت: دروغ می‌گویند. به من احترام نگذاشتند. من جانم را گذاشتم و همه تلاشم را کردم و چیزی که دریافت کردم، بی‌احترامی و دروغ بود. کالدرون در پایان از صندلی خود برخاست و مشت‌هایش را روی میز کوبید و گفت: احترام، احترام و احترام!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->