پلمب ۴ سالن زیبایی در مشهد به دلیل گران‌فروشی (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) فهرست کالا‌های معاف از مالیات بر ارزش‌افزوده در سال ۱۴۰۳ اعلام شد + فهرست تغییرات اقلیمی مهم‌ترین تهدید برای محصول زعفران است قفل واگذاری زمین برای ایجاد شهرک‌های صنعتی، در دولت سیزدهم شکسته شد طلا و سکه در بازار مشهد چند؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) استاندار خراسان‌رضوی: شاهد رشد ۲۰ درصدی صادرات استان در دولت سیزدهم هستیم نرخ طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال امروز (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) مهلت ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی تمدید شد + جزئیات نرخ اجاره‌بها در منطقه فرامرز عباسی مشهد چند؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) خبر مهم برای متقاضیان وام قرض‌الحسنه + جزئیات سرنوشت تعطیلی شنبه‌ها چه شد؟ + فیلم ایران در تولید گندم به پایداری رسید «اعتبار مالیاتی» ابتکار دولت برای حمایت از شرکت‌های  دانش بنیان‌ بازگشت طلافروش‌های مشهدی به بازار | پلمب‌ها باز شد چرا سود سهام عدالت برای برخی افراد واریز نشد؟ شرایط فروش ۲ محصول سایپا برای جایگزینی خودرو‌های فرسوده اعلام شد | اسامی خودرو‌ها و زمان تحویل جزئیات پرداخت مالیات ۱۴۰۲ در ۱۵ قسط مساوی قیمت طلا در بازار جهانی امروز چند؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) احتمال تغییر حقوق کارگران جزئیاتی جدید از ادامه طرح کالابرگ الکترونیک فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو ویژه عید قربان با تحویل ۹۰ روزه + جزئیات (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) کفن فروش: کارتخوان نداریم، کارت به کارت کنید! پلمب یک میوه‌فروشی در خیابان فرامرز عباسی مشهد فرصت انتخاب خودرو‌های وارداتی امشب به پایان می‌رسد واردات گوشی‌های اپل آزاد می‌شود؟ + سند (۹ خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز | حباب سکه بیشتر شد (چهارشنبه، ۹ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قیمت جدید خودرو‌های «ایران خودرو» و «سایپا» در بازار امروز (۲ آبان‌ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۳۱۰۳۱
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
قیمت جدید خودرو‌های «ایران خودرو» و «سایپا» در بازار امروز (۲ آبان‌ماه ۱۴۰۱)
بررسی بازار خودرو‌های پرتیراژ نشان می‌دهد که در مهرماه، قیمت پرتیراژ‌های خودروسازان ۲ تا ۲۲ میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، این در حالی است که قیمت تیبا یک میلیون تومان و شاهین (تولید ۱۴۰۰) و هایما S ۷ توروبوپلاس در محصولات ایران‌خودرو هر یک پنج میلیون تومان ریزش داشته‌اند.

داده‌های این گزارش حاکی از این است که در کل، فعالان بازار خودرو، در خرید خودرو‌های ایران خودرو، سود بیشتری برده اند. به طوری که رشد قیمت محصولات این خودروسازی به ۵.۹ درصد برای پژو پارس ال ایکس و پژو ۲۰۶ نوع ۵ (۱۳۹۹) هم رسیده است. پس از این دو خودرو، خودرو‌های رانا پلاس و سمند ال ایکس نیز به ترتیب بازده قیمت ۴.۹ و ۴.۳ درصد داشته اند.

از سوی دیگر، بازار خودرو‌های سایپا ماه نسبتاً آرامی را پشت سر گذاشته اند. بررسی رشد قیمت خودرو‌های منتخب این خودروسازی نشان می‌دهد که به جز کوییک دنده‌ای با بازده ۴ درصد، بقیه خودرو‌های این خودروسازی با رشد اندک تا ۱.۵ درصد برای ساینا یا حتی افت تا ۱.۴ درصد برای شاهین ۱۴۰۰ داشته اند.

در مجموع، با توجه به وضعیت نسبتاً آرام بازار ارز در مهرماه (به رغم نوسان مقطعی)، به نظر می‌رسد رشد قیمت‌ها در بازار خودرو، عمدتاً ناشی از تورم عمومی و نیز تغییرات عرضه خودروسازان به بازار بوده است. هر چند گزارش تسنیم نیز به نقل از فعالان بازار خودرو حاکی است که مشتری چندانی این روز‌ها در بازار خودرو وجود ندارد.

منبع: ایران جیب

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->