پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد اقامه نمازجماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس پخش سریال «مولانا» در شبکه نمایش خانگی نمایشگاه «نگاره‌های ماندگار» در موزه بزرگ خراسان | سیر روح در عالم معنا «زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است آواز پرنده‌های صبح فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی
سرخط خبرها

حکایت مرد جوان در سوپر هایپر مگامال

  • کد خبر: ۱۳۱۱۸۳
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
حکایت مرد جوان در سوپر هایپر مگامال
در گذشته‌ای نه چندان دور، مرد جوان بیکاری با مشاهده آگهی استخدام فروشنده ساده که بر روی در یک سوپرهایپرمگامال چسبانده شده بود، به دفتر مدیریت سوپرهایپرمگامال مراجعه کرد.

در گذشته‌ای نه چندان دور، مرد جوان بیکاری با مشاهده آگهی استخدام فروشنده ساده که بر روی در یک سوپرهایپرمگامال چسبانده شده بود، به دفتر مدیریت سوپرهایپرمگامال مراجعه کرد تا تقاضای استخدام خود را تقدیم کند. مدیر سوپرهایپرمگامال به مرد جوان گفت: حاضری در آزمون استخدامی سوپرهایپرمگامال شرکت کنی؟

مرد جوان گفت: حاضرم. مدیر سوپرهایپرمگامال گفت: آزمون استخدامی سوپرهایپرمگامال به این صورت است که یک روز به طور آزمایشی در هر قسمت سوپرهایپرمگامال که دوست داری، کار می‌کنی و در پایان روز باتوجه به راندمان کاری ات که از روی میزان فروشت محاسبه خواهد شد، در جلسه هیئت مدیره برای استخدام کردنت، تصمیم لازم را خواهیم گرفت. مرد جوان پذیرفت و فردای آن روز، کار آزمایشی خود را در سوپرهایپرمگامال آغاز کرد.

در پایان روز مدیرعامل، مرد جوان را به جلسه هیئت مدیره دعوت کرد و در حضور اعضای هیئت مدیره از وی پرسید:‌ای مرد جوان! بگو ببینم چند مشتری از تو خرید کردند؟ مرد جوان گفت: یک مشتری. مدیرعامل خنده بلندی کرد و گفت: زکی، فقط یکی؟ در اثر وزن و قافیه جمله مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره نیز که ذوق ادبی سرشاری داشتند، قارقار خندیدند. مدیرعامل ادامه داد: خب، حالا بگو ببینم مبلغ خریدش چندتومان شد؟ مرد جوان گفت: ۱۸ میلیاردو ۶۳۲ میلیون تومان.

مدیرعامل سوپرهایپرمگامال از جای خود برخاست و با تعجب زائدالوصف خود پرسید: چی؟ مگر چی فروختی؟ مرد جوان گفت: اول یک گاز پیک نیکی می‌خواستند، بعد دو کوله کوهنوردی، بعد یک چادر کمپینگ، بعد دو کیسه خواب که به آن‌ها پیشنهاد کردم. خودرویشان تویوتا کمری بود، تویوتا اف جی کروز را به آن‌ها پیشنهاد کردم. پرسیدم برای کمپینگ دوست دارید به کجا بروید؟ گفتند طرقبه. یک ویلا در طرقبه پیشنهاد کردم، همه را خریدند.

یکی از اعضای هیئت مدیره که کف کرده بود، گفت: یارو آمده بود گاز پیک نیکی بخرد، تو به او ویلا فروختی؟ مرد جوان گفت: خیر. یارو آمده بود قرص ضدافسردگی بخرد، من به او سفر و گشت وگذار در دامن طبیعت و کمپینگ را پیشنهاد کردم.

در این هنگام هیئت مدیره که کف و خون قاتی کرده بودند، مدیرعامل را که به مرد جوان خندیده بود، با لگد از سوپرهایپرمگامال بیرون انداختند و مرد جوان را به عنوان مدیرعامل جدید استخدام کردند. هم اکنون آن سوپرهایپرمگامال دارای ۳۸ شعبه در سطح کشور است و همچنین با وجود فیلترنت ملی، ۶۲ درصد جریان بازاریابی مجازی کشور را دراختیار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->