نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است
سرخط خبرها
در هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد عنوان شد؛

هنر مسئولان است در کنار امنیت، آزادی مردم سلب نشود

  • کد خبر: ۱۳۲۳۴
  • ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
هنر مسئولان است در کنار امنیت، آزادی مردم سلب نشود
نائب رئیس شورای شهر مشهد گفت: امروز ۹ دی ماه و در تقویم ثبت شده است، نمایندگانی از اعضای شورا در راهپیمایی حضور دارند. جز شعار اتحاد، انسجام و دوستی بر طبل هیچ چیز دیگر نواخته نشود.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید رضا موحدی‌زاده در هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه در آستانه ارائه لایحه بودجه شهرداری مشهد به شورا هستیم، اظهارداشت: در این راستا از شهردار مشهد می‌خواهیم در لایحه بودجه به شرایط کنونی اقتصاد شهر توجه داشته باشند.
وی با بیان اینکه شورا و شهرداری برنامه علمیاتی چهارساله‌ای تدوین کرده، خاطرنشان کرد: با توجه به آنکه سال آینده سومین سال این برنامه عملیاتی است باید سال آینده با شاخص و اعداد وارقام با مردم و صاحب نظران صحبت کنیم..
به گفته وی، مجلس شورای اسلامی در شرایط حال بودجه کشور برای سال آینده را بررسی می‌کند. در این رابطه امیدواریم به حوزه پارلمان‌های شهری و تمرکززدایی توجه شود.
موحدی زاده با بیان اینکه اکنون و برای حتی معابر مشهد در تهران تصمیم گیری می‌شود که در هیچ کجا دنیا به این شیوه عمل نمی‌شود. ادامه داد: موضوع آلایندگی هوا و مقابله با آن در توان تنها شهرداری‌ها نیست. دولت نیز با وجود موضوع سهمیه بندی بنزین هنوز نتوانسته در این ارتباط چندان موفق عمل کند.
نائب رئیس شورای شهر مشهد اظهارداشت: ممکن است مردم به سیاست‌های ما اعتراضی داشته باشند و ابراز کنند. همه میگوییم اعتراض مردم را به رسمیت می‌شناسیم، اما در اجرا هنوز چندان موفق نبوده ایم.
به گفته وی، رای مردم در اداره کشور باید موثر باشد و نظرات مردم در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ شود. هرچقدر امید مردم به پایه‌های انتخاباتی بیشتر شود قدرت نظام باشد. نمایندگی مردم بر کسی حق فردی است که رای مردم دارد بنابراین جایگاه نهاد انتخاباتی در برابر جایگاه اکتسابی هم از اهمیت ویژه برخوردار است، هنر مسئولان است در کنار امنیت آزادی مردم سلب نشود.

 

خبرنگار: الهام مهدیزاده

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->