صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد اقامه نمازجماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس پخش سریال «مولانا» در شبکه نمایش خانگی نمایشگاه «نگاره‌های ماندگار» در موزه بزرگ خراسان | سیر روح در عالم معنا «زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است آواز پرنده‌های صبح فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر
سرخط خبرها

نقش آفرینی مورگان فریمن در دنیای «لوسی» ‌

  • کد خبر: ۱۳۲۴۵۹
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۷
نقش آفرینی مورگان فریمن در دنیای «لوسی» ‌
مورگان فریمن در حال مذاکره است تا در سریالی در فضای «لوسی» نقش‌آفرینی کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ۲ کمپانی در تلاش هستند تا سریالی در حال و هوای فیلم «لوسی» که فیلمی اکشن و موفق با بازی اسکارلت جوهانسون بود بسازند.

«ویلیج بردشاو» و «یوروپاکورپ» که سازنده این سریال هستند، داستان آن را کاملاً مخفی نگه داشته‌اند، اما گفته شده در حال مذاکره با مورگان فریمن هستند تا وارد این سریال شود.

فیلم «لوسی» به کارگردانی لوک بسون ساخته شد و بیش از ۴۶۰ میلیون دلار فروش و عنوان پرفروش‌ترین فیلم فرانسوی تاریخ سینما را از آن خود کرد.

فریمن یکی از بازیگران فیلم علمی-تخیلی «لوسی» در سال ۲۰۱۴ بود. وی در نقش دانشمندی بازی کرد که شاهد این بود که وقتی دارویی به بدن شخصیت جوهانسون تزریق می‌شود، وی مهارت‌های زیاد مغزی کسب می‌کند و موفق می‌شود تا از ۷۰ درصد ظرفیت مغزش استفاده کند. وقتی او موفق می‌شود تا با ادامه استفاده از این دارو به ظرفیت ۱۰۰ درصد مغزی دست پیدا کند ناپدید می‌شود.

انتظار می‌رود فریمن دوباره در نقش پروفسور نورمن در این سریال هم جلوی دوربین برود.

لوک بسون به تازگی فیلمبرداری «داگ‌من» را به پایان برده که داستانش درباره کودکی است که زندگی سختی دارد و از طریق عشق به سگ‌هایش نجات می‌یابد. بسون خودش فیلمنامه «داگ‌من» را نوشت و در کمپانی خودش آن را تولید کرد.

وی از طریق کمپانی «یوروپا کورپ» که خودش تاسیس کرده در حال گسترش فیلم‌هایی است که خودش قبلاً سازنده آنها بوده و قصد دارد در دنباله و مسیر داستانی آنها فیلم‌ها و سریال‌هایی جدید بسازد.

مورگان فریمن به تازگی در یک فیلم اکشن با عنوان «بزرگراه بهشت» در کنار ژولیت بینوش و فرانک گریلو بازی کرده است.

منبع: انتخاب

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->