اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت + علت فوت ویژه برنامه‌های تلویزیون برای روز معلم + زمان پخش تصویر سعید آقاخانی پس از آسیب‌دیدگی در پشت‌صحنه سریال «نون خ ۵» + عکس داوری هیئت ۷ نفری برای جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی نظر هنرمندان درباره حذف بخش رقابتی جشنواره تئاتر رضوی نامش زنده است تا زبان فارسی زنده است | دکتر محمد معین از نگاه بزرگان به مناسبت زادروزش نوستالژی «حنا دختری در مزرعه» در شبکه یک + زمان پخش سریال «رخنه» جایگزین «نون‌خ» می‌شود + زمان پخش و بازپخش موضوع فیلم جدید کارگردان «باربی» چیست؟ ماجرای ورود ۲۴ تن کتاب خارجی به کشور صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ هدیه تهرانی با «روز مبادا» به خانه‌ها آمد + زمان اکران آنلاین ۱۱ کنسرت پاپ در پایتخت + جزئیات «پدر خوانده ۳» به شبکه نمایش خانگی آمد
سرخط خبرها

منتظر فصل دوم سریال «پوست شیر» نباشید!

  • کد خبر: ۱۳۳۷۲۹
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
  • ۲
منتظر فصل دوم سریال «پوست شیر» نباشید!
در حالی که علی سرتیپی از تولید فصل دوم سریال «پوست شیر» خبر داده بود اما گفته می شود گروه تولید این مجموعه برنامه‌ای برای ادامه تولید آن ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، روز گذشته خبرگزاری تسنیم به نقل از علی سرتیپی، مدیر پلتفرم «فیلمنت» خبری منتشر کرد که در آن اعلام شده بود قرار است فصل دوم این سریال تولید شود.

این خبر در حالی به نقل از مدیر فیلمنت منتشر شد که گروه برنامه‌ای برای تولید فصل دوم «پوست شیر» ندارد و پرونده سریال در همین فصل بسته می‌شود.

سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی در ۲۴ قسمت در حال تولید است و گروه همچنان در حال ضبط سکانس‌های باقی مانده هستند.

این احتمال وجود دارد که ۲۴ قسمت تولید شده در دو فصل پخش شود، اما گروه برنامه‌ای برای ادامه تولید آن بعد از پایان داستان در این فصل ندارد.

تاکنون شش قسمت از سریال پوست شیر پخش شده و قرار است چهارشنبه هجدهم آبان ماه ۱۴۰۱ هم قسمت هفتم آن توزیع شود. در این سریال شهاب حسینی، هادی حجازی فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، پردیس احمدیه، علیرضا کمالی، بابک کریمی، ژیلا شاهی و… بازی دارند.

این سریال به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی در پلتفرم «فیلمنت» تهیه و تولید شده است.

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علیرضا آذرمنش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
0
0
سلام و وقت بخیر تو رو خدا تاریخ دقیق پخش فصل دوم پوست شیر رو اعلام کنید خواهش میکنم یا اگر پخش نمیشه هم اعلام کنید که پخش نمیشه..؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الناز
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
0
0
چرا نباید سریال پخش بشه مگه ما مسخره ایم که هر هفته دیدیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->