اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

مسیر ناهموار «توس مسیر» در نیم فصل دوم لیگ برتر بدمینتون

  • کد خبر: ۱۳۳۸۷۹
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
مسیر ناهموار «توس مسیر» در نیم فصل دوم لیگ برتر بدمینتون
تیم بدمینتون توس مسیر مشهد در حالی پنجشنبه به مصاف انقلاب قم می‌رود که دو بازیکن پیشین و تاثیرگذار خود را در تیم حریف می‌بیند.

به گزارش شهرآرانیوز، دور برگشت لیگ برتر بدمینتون مردان ایران جام «خلیج فارس» در حالی آغاز خواهد شد که بدمینتون بازان مشهد فردا پنجشنبه ۱۹ آبان میزبان انقلاب قم خواهند بود.  

توس مسیر در فصل جاری به سختی توانست شاکله تیم فصل گذشته را حفظ کند. اما در سایه بی توجهی مدیران ورزشی خراسان رضوی و عدم حمایت از این تیم جوان و بومی، اکنون به مصاف تیمی خواهد رفت که با پشتوانه‌های غنی مالی توانست ۲ بازیکن اصلی و کلیدی مشهد را به خدمت گیرد.

تیم بدمینتون انقلاب قم که فصل گذشته تحت عنوان «رعد پدافند هوایی قم» در لیگ شرکت و نایب قهرمان شده بود، این فصل با تغییرات فراوان در ترکیب خود و جذب بازیکنان قوی و اثرگذار به دنبال قهرمانی در لیگ است. این تیم ابتدای فصل موفق شد تا سعید بابیانی بازیکن فصل گذشته توس مسیر را به خدمت بگیرد و در ابتدای نیم فصل دوم نیز توانست مهدی رضایی، دیگر بازیکن کلیدی مشهد را با عقد قراردادی جذب کند تا فردا این دو بازیکن در مشهد مقابل یاران تیم گذشته خود قرار گیرند.

آمادگی بالای حریف قمی و دستان خالی نماینده مشهد از بازیکنی شش دانگ و تمام کننده در کنار مصدومیت زانو محمد زرچی که اکنون تنها امید توس مسیر محسوب می‌شود، نتیجه قابل پیش بینی‌ای را به ذهن می‌رساند. این در حالی است که جوانان مستعد مشهدی در نیم فصل نخست این بازی‌ها با نتیجه ۴ بر ۱ از حریف قمی شکست خوردند و باید دید که آیا معجزه‌ای در ساعت ۱۵ فردا در تالار بدمینتون شهید فخار مشهد به وقوع خواهد پیوست یا نه.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->