پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد اقامه نمازجماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس پخش سریال «مولانا» در شبکه نمایش خانگی نمایشگاه «نگاره‌های ماندگار» در موزه بزرگ خراسان | سیر روح در عالم معنا «زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است آواز پرنده‌های صبح فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی
سرخط خبرها

تغییر نام سریال «طلاق» به «اژدهای هفت سر»

  • کد خبر: ۱۳۴۲۶۹
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
تغییر نام سریال «طلاق» به «اژدهای هفت سر»
احتمال تغییر نام سریال «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی به «اژدهای هفت‌سر» وجود دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرهنگ هدایت‌الله سجادی کارشناس انتظامی و بازیگر فیلم و سریال‌های پلیسی درباره مجموعه‌های جدید خود بیان کرد: سریال «عقرب عاشق» از جمله این کارهاست که به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده ساخته شده است. این مجموعه یک کار جنایی است که این روزها در مرحله تدوین است و کارهای فنی را می‌گذرانند.

وی که کارشناسی انتظامی سریال «طلاق» به کارگردانی ابولقاسم طالبی را بر عهده دارد درباره این مجموعه نیز بیان کرد: تصویربرداری سریال «طلاق» چند ماه پیش تمام شده است و الان مراحل فنی و تدوین نهایی را می‌گذراند.

سجادی درباره ویژگی‌های این سریال اظهار کرد: «طلاق» کار متفاوتی است، به مفاسد اقتصادی ورود کرده است و به نظرم کار سنگین و جذابی شده است.

این کارشناس انتظامی درباره اینکه چرا برخی آثار پلیسی یا پرونده‌های مرتبط با مفاسد در شبکه خانگی بهتر به تولید می‌رسند بیان کرد: با توجه به شرایط است، البته در تلویزیون هم چنین سریال‌هایی وجود دارد و «گاندو» از همین نمونه است که به این مسایل اشاره می‌کرد. اما با توجه به شرایط و سیاست‌های روز، دست و بال تلویزیون گاهی بسته است و به دلیل مخاطب فراگیرتر ملاحظه بیشتری می‌طلبد. سیاست‌ها ایجاب می‌کند در تلویزیون بیشتر رعایت کنند.

وی در پایان درباره زمان پخش سریال «طلاق» عنوان کرد: طلاق قرار بود امسال پخش شود. ممکن است اسم آن هم به «اژدهای هفت سر» تغییر کند و در زمستان روی آنتن برود.

تصویربرداری این سریال از سال ۹۸ شروع شده است و تا امسال ادامه پیدا کرده است.

این مجموعه از بازیگران متعددی بهره گرفته است که شامل مجید واشقانی، جعفر دهقان، محمدرضا رهبری، حمید گودرزی، شهرام عبدلی، سروش طاهری، قطب‌الدین صادقی و… می‌شود.

برخلاف آنچه از عنوان «طلاق» در ذهن متبادر می‌شود، این سریال به مسائل خانوادگی نمی‌پردازد و موضوع داستان درباره مسایل اجتماعی بحث‌برانگیز و یک درام سیاسی است که به مفاسد اقتصادی می‌پردازد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->