پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد اقامه نمازجماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس پخش سریال «مولانا» در شبکه نمایش خانگی نمایشگاه «نگاره‌های ماندگار» در موزه بزرگ خراسان | سیر روح در عالم معنا «زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است آواز پرنده‌های صبح فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی
سرخط خبرها

مراسم وداع با پیکر شهید مدافع امنیت در مشهد برگزار شد

  • کد خبر: ۱۳۴۷۴۶
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
  • ۲
مراسم وداع با پیکر شهید مدافع امنیت در مشهد برگزار شد
مراسم وداع با پیکر شهید مدافع امنیت شهید «حسن براتی» که در جریان اغتشاشات اخیر به شهادت رسیده بود، امشب با حضور خانواده آن شهید و جمع زیادی از نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج و مردم قدرشناس مشهد در حسینیه دوطفلان مسلم مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، شهید براتی روز ۲۳ مهرماه سال جاری به ضرب گلوله یکی از عوامل ایجاد ناامنی و اغتشاش به شدت مجروح شد و پس از حدود یک ماه و با وجود تلاش تیم پزشکی، به دلیل شدت جراحات وارده شهید شد و به دیدار معبود شتافت.

مراسم وداع با پیکر شهید مدافع امنیت در مشهد برگزار شد
آنگونه که «احمد جهانی» یکی از دوستان و همرزمان شهید می‌گوید، روز ۲۳ مهرماه و در نزدیکی استانداری خراسان رضوی، بسیجیان حافظ امنیت به سرنشینان یک خودرو مشکوک شده و برای بررسی بیشتر، از راننده مدارک شناسایی می‌خواهند که وی ضمن ادعای به همراه نداشتن مدارک، از خودرو پیده می‌شود. وی در همین اثنا با استفاده از اسلحه کلتی که به همراه داشته، اقدام به تیراندازی می‌کند که در این جریان، سه گلوله به کتف، ران و نزدیکی قلب شهید براتی اصابت می‌کند. شهید براتی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل می‌شود که ۲ بار در زمان انتقال و در اورژانس بیمارستان، پزشکان مجبور به احیای قلبی وی می‌شود. در نهایت، این شهید برای مداوا در بیمارستان بستری می‌شود. اما پس از گذشت حدود یک ماه، بر اثر شدت جراحات وارده، به فیض شهادت می‌رسد.

شهید براتی در نگاه دوستان و همرزمان

«مهدی صدفی» دوست و همرزم شهید براتی در این مراسم گفت:  شهید براتی آچار فرانسه مجموعه بود. هر کاری که بر زمین می‌ماند، عهده دار انجام آن می‌شد و تا آن کار را به انجام نمی‌رساند، دست از کار نمی‌کشید. خالص بود و هیچگاه نخواست که کار‌های او در جمع دیده شود. سعی می‌کرد در گمنامی کار کند.

«احمد جهانی» یکی دیگر از دوستان و همرزمان شهید نیز در این مراسم اظهار کرد: همه فکر و ذکر شهید براتی بسیج بود. هر کاری را در بسیج به بهترین نحو انجام داد و در نهایت مزد همه مجاهدت خود را با شهادت گرفت.

همچنین «محمدمصطفی معمارزاده» که او نیز دوست و همرزم شهید بود گفت: شهید جهانی بسیار پای کار انقلاب بود و زمان برای او معنا نداشت. هر ساعت از شبانه روز که به نیرو‌های موثر نیازمند بودیم، ایشان همیشه داوطلب و پای کار بود. به شدت ولایت پذیر بود و تابع دستورات فرماندهی بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر غلامی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
3
فقط میتونم بگم شهید بزرگوار ماراهم دعاکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
1
ما جوان‌های زیادی داریم که راه شهید عزیزمان را ادامه خواهند داد وهیچ وقت پشت رهبر عزیزمان را خالی نخواهند گذاشت جانمان فدای رهبرمان
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->