جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳ مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیزکردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور توضیحات جدید وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان و اصلاح حقوق کارگران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخر هفته‌ای بارانی در خراسان رضوی (٢۵ آبان‌ماه ١۴٠١)

  • کد خبر: ۱۳۴۹۹۵
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
آخر هفته‌ای بارانی در خراسان رضوی (٢۵ آبان‌ماه ١۴٠١)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امشب به‌تدریج از غرب استان افزایش ابرناکی را خواهیم داشت. از بعدازظهر فردا به‌تدریج بارش‌ها در مناطق کوهستانی نیمه غربی و شمالی استان آغاز می‌شود.

گروه جامعه|شهرآرانیوز، آذررضایی‌پور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای منفی ٢ درجه سردترین و داورزن با بیشینه دمای ٢٠ درجه گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان فریمان با ٣۶ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روز گذشته دمای هوای مشهد بین ١۴ و ٣ درجه گزارش شده که امروز دمای هوای این کلان‌شهر در گرم‌ترین ساعات به ١۵ درجه و در سردترین ساعات به ٣درجه خواهد رسید. گفتنی است فردا دمای روزانه شهر مشهد به ٢٠ درجه برسد.

رضایی‌پور ادامه داد: از امشب به‌تدریج از غرب استان افزایش ابرناکی را خواهیم داشت. همچنین فردا در برخی مناطق استان از جمله مناطق بادخیز وزش باد شدید موقتی همراه با گردوخاک و کاهش میدان را دید خواهیم داشت. از بعدازظهر فردا به‌تدریج بارش‌ها در مناطق کوهستانی نیمه غربی و شمالی استان آغاز می‌شود.

وی گفت: این بارش‌ها به شکل رگباری همراه با رعدو‌برق است و از روز جمعه بر میزان بارش‌ها افزوده می‌شود؛ بنابراین انتظار داریم در مناطق شمالی شاهد رواناب و سیلابی‌شدن مسیل‌ها باشیم. جمعه‌شب از شدت ناپایداری‌های جوی کاسته می‌شود.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته با شاخص کلی ۶٨ بود و هم‌اکنون شاخص کیفیت هوا ١٠٢ در شرایط ناسالم قرار دارد.

بیشترین بار آلودگی از ایستگاه کریمی با شاخص ١١۴ گزارش شده است.

لازم به ذکراست، ایستگاه‌های پایانه امام رضا‌(ع)، خاقانی، خیام شمالی، شهر، چمن و شهید آوینی در شرایط قابل‌قبول قرار دارند. همچنین ایستگاه‌های سرافرازان، مفتح، امامیه و خاقانی در شرایط پاک است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->