اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت + علت فوت ویژه برنامه‌های تلویزیون برای روز معلم + زمان پخش تصویر سعید آقاخانی پس از آسیب‌دیدگی در پشت‌صحنه سریال «نون خ ۵» + عکس داوری هیئت ۷ نفری برای جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی نظر هنرمندان درباره حذف بخش رقابتی جشنواره تئاتر رضوی نامش زنده است تا زبان فارسی زنده است | دکتر محمد معین از نگاه بزرگان به مناسبت زادروزش نوستالژی «حنا دختری در مزرعه» در شبکه یک + زمان پخش سریال «رخنه» جایگزین «نون‌خ» می‌شود + زمان پخش و بازپخش موضوع فیلم جدید کارگردان «باربی» چیست؟ ماجرای ورود ۲۴ تن کتاب خارجی به کشور صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ هدیه تهرانی با «روز مبادا» به خانه‌ها آمد + زمان اکران آنلاین ۱۱ کنسرت پاپ در پایتخت + جزئیات «پدر خوانده ۳» به شبکه نمایش خانگی آمد
سرخط خبرها

ایستگاه دائمی کتابخوانی در وزارت ارتباطات

  • کد خبر: ۱۳۵۱۹۳
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
ایستگاه دائمی کتابخوانی در وزارت ارتباطات
همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی کتاب گذر شهید نصرالهی و ایستگاه دائمی کتابخوانی به همت فرهنگسرای اندیشه در ورودی وزارت ارتباطات برپا شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ همزمان با فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف تشویق عموم جامعه به مطالعه یار مهربان، کتاب گذر شهید نصرالهی و ایستگاه دائمی کتابخوانی به همت فرهنگسرای اندیشه و با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برپا شده است.

در این ایستگاه کتابخوانی که به منظور استفاده مراجعین و کارکنان در ورودی ساختمان مرکزی این وزارتخانه برپا شده است، ۴۵۰ جلد کتاب قرار داده شده و از این پس جهت استفاده علاقه‌مندان در دسترس خواهد بود.

نهادینه کردن کتابخوانی و فرهنگسازی مطالعه در جامعه یکی از راه‌های ارتقای فرهنگ هر جامعه و اندیشه‌های مردم آن است. کتاب به عنوان یک رسانه و ابزار فرهنگی پر قدرت و جهانی، از ظرفیت‌های بسیار زیادی برخوردار است که باید مورد استفاده قرار گیرد.

بدون شک در دسترس قراردادن کتاب‌های سودمند و همگانی کردن آن گام بلندی برای تعالی یک جامعه و مردم آن است. راه اندازی کتاب گذر شهید نصرالهی اقدامی در همین راستا است.

براساس این گزارش، مراسم افتتاحیه این ایستگاه دائمی کتابخوانی روز یکشنبه ۲۹ آبان ماه ساعت ۱۱ صبح همزمان با هفته کتابخوانی در ساختمان وزارت ارتباطات و فناوری برگزار می‌شود. در این مراسم جمعی از مسئولین فرهنگسرای اندیشه و وزارت ارتباطات حضور خواهند داشت. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->