دیدار زلنسکی با مکرون در فرانسه برای دریافت کمک نظامی بیشتر باقری: در ادامه دیپلماسی فعال در نشست دی هشت شرکت می‌کنیم پوتین: سخن از جنگ اتمی بس است | آمریکا به اقتصاد جهان بدهکار است وزیر خارجه آمریکا مجدد به سرزمین‌های اشغالی سفر می کند بایدن از زلنسکی عذرخواهی کرد برنی ساندرز: نتانیاهو جنایتکار جنگی است مخبر: هند به شریک عمده جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است ارتش آمریکا: اسکله موقت غزه بازسازی شد لیبرمن: پس از ۸ ماه جنگ به جای پیروزی، ننگ و عار نصیبمان شده است حمله راکتی گردان‌های قسام به مجموعه نظامی صهیونیستی بایدن: فکر می‌کنم نتانیاهو به حرفم گوش می‌کند علی باقری در نشست وزیران خارجه بریکس در روسیه شرکت خواهد کرد مقام سابق ارتش رژیم صهیونیستی: هیچ معامله تبادل اسیران با حماس وجود نخواهد داشت آیت‌الله علم‌الهدی: رهبر عظیم و عزیز ایران، میراث‌دار صدیق خمینی کبیر است مخبر با خانواده کادر پروازی شهدای خدمت دیدار کرد پاکستان: نشست تهران برای کمک به ثبات و امنیت افغانستان حائز اهمیت است هنیه: هر پیشنهاد توافقی را مثبت و جدی بررسی می‌کنیم رئیس اقلیم کردستان عراق با هیئت ایرانی دیدار کرد اتهام‌زنی تروئیکای اروپا به ایران در نامه‌ای به شورای امنیت احتمال انحلال کابینه جنگ رژیم صهیونیستی قوت گرفت
سرخط خبرها

تکذیب هزینه ۱۷.۵ میلیارد تومانی هر سفر استانی رئیس جمهور

  • کد خبر: ۱۳۵۲۹۰
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
تکذیب هزینه ۱۷.۵ میلیارد تومانی هر سفر استانی رئیس جمهور
یکی از رسانه‌ها به تازگی در گزارشی به برآورد هزینه‌ سفرهای استانی رئیس جمهور با توجه به بودجه نهاد ریاست جمهوری پرداخته بود که این موضوع با واکنش معاون اجرایی رئیس جمهور مواجه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون اجرایی رئیس جمهور در واکنس به خبرسازی برخی رسانه‌ها درباره هزینه‌های سفرهای استانی رئیس جمهور، آن را دروغ محض خواند و تاکید کرد که سفرهای استانی رئیس جمهور و هیات دولت با کمترین هزینه و نهایت صرفه‌جویی برگزار می‌شود.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در توییتر خود در واکنش به خبرسازی برخی رسانه‌ها درباره هزینه‌های سفرهای استانی رئیس جمهور، نوشت: «دروغ محض! سفرهای رئیس جمهور و هیات دولت با کمترین هزینه و نهایت صرفه جویی برگزار میشود. بدون شک سفرهای دولت سیزدهم جزو  کارآمدترین، موثرترین و کم هزینه ترین اقدامات دولت های بعد از انقلاب است. کینه ورزی و لجن پراکنی برخی از رسانه ها حد و مرز ندارد.»

تکذیب هزینه ۱۷.۵ میلیارد تومانی هر سفر استانی رئیس جمهور

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->