برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟
سرخط خبرها

آرائوخو عامل دعوای اروگوئه و بارسلونا در جام جهانی قطر؟

  • کد خبر: ۱۳۵۴۱۱
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱
آرائوخو عامل دعوای اروگوئه و بارسلونا در جام جهانی قطر؟
جدال باشگاه بارسا و اروگوئه بر سر آرائوخو به جاهای باریک کشیده می شود.

به گزارش شهرآرانیوز، یک مهر، رونالد آرائوخو در ثانیه‌های ابتدایی بازی دوستانه برابر تیم ملی ایران دچار مصدومیت شد و از زمین بازی بیرون رفت، این اتفاق باعث شد که شانس او برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تردید‌های جدی روبرو شود.


انجام عمل جراحی باعث می‌شد که شانس او برای حضور در قطر بیش از پیش کاهش پیدا کند، اما در بلندمدت برای او بسیار بهتر بود و در نهایت، این بازیکن تصمیم گرفت که این ریسک را بپذیرد تا در آینده با مشکلات بیشتری مواجه نشود.
او روند درمانش را تحت نظر تیم پزشکی بارسلونا شروع کرد و ژاوی به او اجازه داد که برای بهبود شرایط روحی‌اش زودتر از موعد مقرر به اردوی تیم ملی اروگوئه اضافه شود.


یکی از اقدامات مسئولان فوتبال اروگوئه استخدام پروفسور اورتگا، بدنساز باشگاه اتلتیکو مادرید، بود تا او بتواند آرائوخو را به جام جهانی برساند. اورتگا که حضورش در اروگوئه با مخالفت‌هایی در میان مدیران اتلتیکو روبرو شده بود، در نهایت مجوز لازم را گرفت و پس از دو هفته کار با این بازیکن مصدوم توانست به وعده خود عمل کند. او توانست آرائوخو را نیز به شرایطی برساند که وارد فهرست نهایی اروگوئه شود.


اکنون گفته می‌شود آرائوخو بازی اول برابر کره جنوبی را از دست خواهد داد، ولی کادر فنی قرار است به او در بازی دوم برابر پرتغال (۷ آذر) میدان بدهد که این بر خلاف قولی است که دیه‌گو آلونسو، مربی اروگوئه، به ژاوی داده بود. طبق هماهنگی صورت گرفته قرار شده تا تنها در صورتی که اروگوئه راهی دور یک هشتم نهایی شود، آرائوخو در ترکیب تیم ملی کشورش قرار بگیرد. بارسا به شدت نگران بازگشت مصدومیت آرائوخو است، ولی زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که این مدافع ارزشمند از بازی دوم مورد استفاده قرار خواهد گرفت. آرائوخو به ژاوی قول داده تا زمانی که مصدومیتش کاملا رفع نشده به میدان نرود، ولی شاید او تسلیم فشار کادر فنی شود. طبعا هر مصدومیت زودهنگام آرائوخو می‌تواند به شکایت بارسلونا از اروگوئه منجر شود. اروگوئه در جام جهانی با کره جنوبی، غنا و پرتغال در یک گروه قرار دارد.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->