ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

در ۸ ماه ۷۰۰ افغانستانی بر اثر تصادف جان باخته‌اند

  • کد خبر: ۱۳۶۱۶۶
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
در ۸ ماه ۷۰۰ افغانستانی بر اثر تصادف جان باخته‌اند
مسئولان اداره ترافیک افغانستان می‌گویند که در ۸ ماه گذشته، ۷۰۰ نفر به علت رویدادهای ترافیکی در سراسر این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ این ارقام از سوی ریاست عمومی ترافیک افغانستان همزمان با روز جهانی یادبود از قربانیان رویدادهای ترافیکی منتشر شده است.
 
عبدالودود خیرخواه، یکی از مسئولان اداره ترافیک افغانستان می‌گوید که رویدادهای ترافیکی در افغانستان، نسبت به سال گذشته پنج درصد کاهش یافته است.
 
به گفته‌ی وی قربانیان حوادث ترافیکی شامل ۴۵۳ مرد ۷۲ زن و ۱۸۲ کودک بوده‌اند.
 
افغانستان جاده‌ها و خیابان‌های استاندارد با علائم و خط‌کشی‌‌شده ندارد و تصادفات جاده‌ای در بزرگراه‌های این کشور به ویژه تصادف اتوبوس‌های مسافربری پر تلفات و خونین بوده است.
 
مقامات در اداره ترافیک افغانستان می‌گویند که عامل بیشتر این رویدادهای خونین، اتوبوس‌های مسافربری « ۴۰۴، ۵۸۰» و وسایط نقلیه شخصی بوده است.
 
بر بنیاد آمار سازمان ملل متحد، همه ساله حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن در رویدادهای ترافیکی در جهان جان خود را از دست می‌دهند و حدود ۵۰ میلیون تن دیگر زخمی می‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->