سرخط خبرها
از ابتدای سال تاکنون؛

۶۴ زوج فریمانی با دستان پرمهر خیرین زندگی خود را آغاز کردند

  • کد خبر: ۱۳۷۴۰
  • ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
۶۴ زوج فریمانی با دستان پرمهر خیرین زندگی خود را آغاز کردند
رئیس کمیته امداد فریمان گفت: از ابتدای امسال تاکنون با مشارکت این اداره و نیکوکاران، ۶۴ نوعروس نیازمند تحت حمایت راهی خانه بخت شدند.
به گزارش شهرآرانیوز، حسن تجرد فریمانی در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد فریمان افزود: کمیته امداد درنظر دارد تا با ترویج زندگی‌های علوی و فاطمی و به دور از هرگونه تجملات زوج‌های تحت حمایت خود را راهی خانه بخت کند و بیش از هرمساله‌ای به تداوم زندگی آن‌ها می‌اندیشد.

وی بر ضرورت ارائه خدمات همراه با پیوست فرهنگی اشاره داشت و ادامه داد: لازمه دریافت کمک هزینه ازدواج و یا جهیزیه گذراندن دوره‌های آموزش خانواده و کسب مهارت‌های زندگی در بخش‌های مختلف است که این موضوع به کیفیت زندگی و استحکام آن کمک می‌کند.

تجرد فریمانی اظهار کرد: کمیته امداد فریمان ۶۴ نوعروس نیازمند و تحت حمایت خود را با اعتبار ۲۲۵ میلیون تومان و تامین از محل منابع داخلی این نهاد و مشارکت خیران راهی خانه بخت کرده است.

رئیس کمیته امداد فریمان با اعلام اینکه ۱۲ درصد از خانوار‌های مددجو دارای دختران در سن ازدواج هستند، اعلام کرد: ۲۹۶ دختر مددجو در سن ازدواج قرار دارند که از کمیته امداد خدمات متفاوتی در بخش‌های فرهنگی، تحصیلی و اشتغال دریافت می‌کنند.

وی با عنوان اینکه ۳۸ درصد از خانوار‌های تحت حمایت این اداره شهری و مابقی روستایی هستند، یادآور شد: اکنون این اداره به سه هزار و ۱۴۴ خانوار مشتمل بر پنج هزار و ۲۷۵ نفر خدمات ارائه می‌کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->