چت کردن به جای حرف زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت زدایی بسیج سازندگی خراسان رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم چگونه شاد باشیم؟ اجازه گرفتن بچه‌ها برای بیرون رفتن از منزل آنچه پیش از نوجوانی باید به فرزندتان آموزش دهید چطور محیط اینترنت را برای کودکان امن کنیم؟ بازیگوشی والدین؛ قدمی مؤثر تا حال خوب فرزندان کشف و ضبط ۲ هزار و ۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تقلبی در مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش جان ۶ بیمار شد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جست وجوی همسر همسان | درباره مراکز همسان گزینی که  می‌توانند شرایط یک زندگی پایدار را برای زوج‌ها فراهم کنند  با کودکان بدغذا چگونه رفتار کنیم؟ این وسایل را نباید در آشپزخانه نگهداری کنید فریب مردم با درج «بدون کلسترول» روی روغن‌های نباتی
سرخط خبرها

بارش برف و باران در جاده‌های خراسان رضوی (۱۰ آذرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۳۷۶۲۲
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
بارش برف و باران در جاده‌های خراسان رضوی (۱۰ آذرماه ۱۴۰۱)
جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: جاده‌های این استان به دلیل بارش برف و باران لغزنده است و رانندگان باید با رعایت سرعت مطمئنه در مسیر‌ها تردد کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمد قانعی نژاد افزود: هم اینک در مسیر - درگز در گردنه‌های امام قلی، چوینلی و تیوان بارش برف وجود دارد.

وی اضافه کرد: در آزادراه باغچه - مشهد - نیشابور، مسیر باغچه - تربت حیدریه، جاده درگز - قوچان، مسیر سرخس - مشهد و حوزه شهرستان کلات نیز مه گرفتگی و محدودیت دید وجود دارد.

جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در مسیر درگز و قوچان نیز به دلیل ریزش باران جاده لغزنده است.

قانعی نژاد افزود: طی ٢٤ ساعت گذشته یک فقره تصادف فوتی با یک متوفی، پنج فقره تصادف جرحی با ٦ مصدوم و ١٢ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.

طبق اعلام هواشناسی خراسان رضوی، از امروز سامانه بارشی در استان فعال شده که بارندگی‌ها در نواحی سردسیر و ارتفاعات، به شکل برف خواهد بود و راه‌های ارتباطی در این مناطق همراه با مه گرفتگی است و این وضعیت تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->