نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است
سرخط خبرها
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تاکید کرد:

آمادگی کامل برای توزیع پایدار گازطبیعی در روز‌های سرد سال

  • کد خبر: ۱۳۸۵۱
  • ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
آمادگی کامل برای توزیع پایدار گازطبیعی در روز‌های سرد سال
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به آمادگی کامل این شرکت برای توزیع پایدار گازطبیعی در روز‌های سرد سال، خواستار مشارکت شهروندان در مدیریت مصرف ایمن و بهینه این نعمت خدادادی شد.
به گزارش شهرآرانیوز، سیدحمید فانی با اعلام این مطلب اظهار کرد: بازدید و بررسی تاسیسات، ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز، خطوط شبکه و شیر‌های اصلی گاز در مرکز استان و نواحی شهرستان‌ها به صورت کامل انجام شده و آماده توزیع پایدار و مطمئن گازطبیعی در روز‌های سرد سال هستیم.

وی افزود: پایش و شناسایی نقاط حساس و رفع مشکلات احتمالی شبکه گازرسانی استان از تابستان امسال در دستور کار شرکت گاز خراسان رضوی قرار داشته و با همه توان و ظرفیت نیروی متخصص و متعهد برای پایداری جریان گاز طبیعی در سطح شهر‌ها و روستای خراسان رضوی تلاش می‌کنیم.
 
فانی مشارکت مردم در مدیریت بهینه و ایمن گاز طبیعی را لازم دانست و گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم با مصرف صحیح، زمینه پایداری و ماندگاری این نعمت الهی را فراهم آورند.
 
وی با بیان این مطلب که اولین آورده و نتیجه مدیریت درست مصرف گاز طبیعی کمک به اقتصاد خانواده به دلیل کاهش هزینه قبوض گاز است گفت: رعایت موضوعات ساده از جمله درزبندی پنجره ها، عایق بندی لوله‌ها و مخزن موتورخانه ها، خاموش‌کردن بخاری در اتاق‌هایی که از آن استفاده نمی‌شود، استفاده از پرده‌های ضخیم برای پنجره‌ها، پوشش مناسب لباس و تنظیم درجه حرارت منازل تا ۲۰ درجه سانتی‌گراد می‌تواند تاثیر بسیاری در کاهش مصرف گاز داشته باشد.

فانی با اشاره به سهم ویژه گاز طبیعی در سبد انرژی بخش خانگی اظهار کرد: در ۹ ماهه نخست سال ۹۸، هشت میلیارد و ۶۵۰ میلیون مترمکعب گاز تحویل بخش‌های مصرفی استان شد. از این آمار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون مترمکعب متعلق به آذرماه است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۸۰ میلیون مترمکعب معادل ۶ درصد افزایش داشت.

فانی اضافه کرد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۹۰ درصد خانوار روستایی واجد شرایط استان از نعمت الهی گاز بهره‌مند هستند. همچنین عملیات اجرایی گازرسانی در ۴۰۲ روستای دیگر درحال انجام است و با بهره‌برداری از این طرح‌ها شاهد نفوذ ۹۸ درصدی گاز در بخش روستایی خواهیم بود.

خراسان رضوی رتبه اول شبکه‌گذاری و رتبه دوم تعداد کل مشترکین گاز کشور را در اختیار دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->