رئیس اتاق بازرگانی ایران: ایران دهمین تولیدکننده بزرگ مواد معدنی دنیا است خرید کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان: نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امید بخشی به بخش خصوصی در ایران است فروشندگان پرقدرت در صحنه بورس امروز ظاهر شدند + عکس (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) محکومیت هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج‌ازشبکه گندم در خراسان‌رضوی واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند نبود کارگر ماهر دلیل افزایش حوادث ناشی از کار کاهش دلار حباب سکه را کوچک کرد + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ «طرح ساماندهی کارکنان» قبل پایان کار مجلس یازدهم تمام شود رهن و اجاره در منطقه الهیه مشهد چقدر است؟ + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: پیشنهادی برای افزایش حق مسکن کارگران نداریم کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی شارژ می‌شود آخرین تغییرات درباره زمان واریز یارانه معیشتی (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو دربازار امروز | ۲۰۷ دوباره میلیاردی شد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

با ۵۰ میلیون تومان صاحب جهیزیه شوید

  • کد خبر: ۱۳۹۴۶۹
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
با ۵۰ میلیون تومان صاحب جهیزیه شوید
مدیرکل دفتر لوازم خانگی وزارت صمت گفت: با یک حساب سرانگشتی با ۵۰ میلیون تومان می‌شود یک جهیزیه ایرانی که در آن تلویزیون و ماشین لباسشویی هم موجود باشد تهیه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن شکرالهی گفت: در حال حاضر برخی از برند‌های معروف از جمله یخچال و لباس شویی ال جی و سامسونگ در چین تولید شده و به کشور‌های اطراف صادر می‌شود و با توجه به آن‌که بسیاری از این کالا قاچاق هستند و عوارض گمرکی پرداخت نمی‌کنند در نتیجه با قیمت‌های کمتری عرضه می‌شوند.

به گفته او: در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان لوازم خانگی با توجه به آن‌که مالیات، حقوق کارگر و عوارض گمرکی برای واردات قطعات پرداخت می‌کنند در نتیجه قیمت تمام شده کالا‌های آن‌ها بسیار افزایش می‌یابد.


او می‌گوید: در حال حاضر برند‌های مطرح خارجی دارای تجربه و کیفیت بسیار بالاتری هستند، اما نباید این موضوع فراموش شود که در چند سال اخیر بسیاری از برند‌ها بازار ایران را ترک کرده و همین موضوع باعث شد که تولیدکنندگان ایرانی خود را نشان داده و در حال حاضر علاوه بر تامین نیاز کشور صادر کننده مطرح در کشور‌های همسایه هم شده ایم.

شکراللهی گفت: در حوزه تولید یخچال ابران در حال حاضر به چند کشور همسایه محصولات خود را صادر می‌کند و آمار‌ها هم نشان داده است که ۲۶ درصد در صادرات محصولات رشد داشته ایم.

او گفت: به سازمان توسعه تجارت اعلام کرده ایم که مشوق‌ها را در این بخش پیگیری و تسهیل کنند و در حال حاضر هم تولیدکنندگان نمونه محصولات خود را به سه کشور آفریقایی ارسال کرده و از سوی دیگر بسیاری از بازار‌های منطقه را کالای ایرانی برای صادرات در اختیار دارند.

او گفت: تولیدکنندگان داخلی در حال حاضر بر خدمات پس از فروش و ساماندهی این بازار باید تمرکز بیشتری داشته باشند.


شکراللهی گفت: بیش از ۹۰ درصد از جهیزیه توسط کالای ایرانی قابل تهیه است و با یک حساب سرانگشتی با ۵۰ میلیون تومان می‌شود یک جهیزیه ایرانی که در آن تلویزیون و ماشین لباسشویی هم موجود باشد تهیه کرد.

او گفت: در حال حاضر در کالای قاچاق پذیر ۵۰ درصد رشد تولید داشته ایم و در دو ماه اخیر ۲۵ مورد آسیب شناسی کرده ایم.

او می‌گوید: فرصت لازم است که سبد محصولات خود را کامل کنیم، اما در حال حاضر در تولید تلویزیون رشد ۲۰ درصدی داشته ایم و تولید یخچال به صورت دوقلو و ساید بای ساید صرفه بیشتری دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->