گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب هدیه روز دختر چی بخریم؟ دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت اخذ پروانه تخصصی روان‌شناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه
سرخط خبرها

رشد ۱۸ درصدی آمار جان‌باختگان تصادفات در خراسان رضوی (۲۳ آذرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۰۰۷۵
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
رشد ۱۸ درصدی آمار جان‌باختگان تصادفات در خراسان رضوی (۲۳ آذرماه ۱۴۰۱)
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از افزایش ۱۸ درصدی آمار جان‌باختگان ناشی از تصادفات شهری در استان خبر داد و گفت: تعداد مصدومان ناشی از تصادف جاده‌ای نیز ۱۲درصد نسبت به همین مدت در سال قبل افزایش داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار محمدکاظم تقوی امروز ۲۳ آذر ماه در رزمایش طرح ترافیک زمستانی پلیس راه که در ستاد فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: به منظور کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای این فرماندهی اقدام به افزایش ۱۸۰ تیم پلیس‌ راه در محورهای مواصلاتی استان کرده است.

وی افزود: این طرح باهدف کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای از امروز ۲۳ آذر در جاده‌های استان اجرا شده و تا ۲۰ اسفند ماه نیز ادامه خواهد داشت.

تقوی به افزایش ۳۴ درصدی سفرها در خراسان رضوی اشاره کرد و توضیح داد: تردد در مبادی ورودی و سفرها از ابتدای امسال تاکنون در استان نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته رشد چشمگیری داشته و می‌طلبد کنترل‌ها نیز در این حوزه افزایش داشته باشد.

رئیس پلیس‌ راه خراسان رضوی در ادامه این مراسم خاطرنشان کرد: در این طرح زمستانی که به مدت سه ماه طول می‌کشد، علاوه بر تیم‌های پلیس‌ راه، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان به صورت شبانه‌روزی در کلیه جاده‌های استان مستقر شده‌اند.

سرهنگ حسین میش‌مست با اعلام اولویت پوشش خدماتی پلیس‌ راه در هفت گردنه تیوان، گوجگی، مزداوند، ابرش، خماری، البلاغ و بیدبرغمد توضیح داد: تمام این تمهیدات در محورهای مواصلاتی استان به ویژه گردنه‌ها که در زمان بحران پرخطر است، به منظور جلوگیری از حوادث جاده‌ای و غافلگیری در زمان بارش‌های ناگهانی است.

طرح ترافیک زمستانی پلیس‌ راه با حضور دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان از امروز، ۲۳ آذر ماه، در جاده‌های خراسان رضوی آغاز شده و تا ۲۰ اسفند ماه نیز ادامه دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->