نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

اسکوچیچ: آقای نبی از پاداش‌هایی که گرفتید لذت بردید؟

  • کد خبر: ۱۴۰۳۶۱
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
اسکوچیچ: آقای نبی از پاداش‌هایی که گرفتید لذت بردید؟
سرمربی سابق تیم ملی شمشیر را برای نبی از رو بست.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد مهدی نبی روز گذشته در برنامه ورزش و مردم حرف‌های عجیبی علیه دراگان اسکوچیچ زد که این حرف‌ها با واکنش دندان‌شکن این مربی کروات همراه بود.
اسکوچیچ پست اینستاگرامی خود پیام زیر را منتشر کرد و پس از مدتی آن را پاک کرد:
"آقای نبی عزیز من واقعاً دیگر قصد نداشتم با شما بحث کنم، اما اظهارات اخیر شما در مورد دوران حضور من باعث شد این کار را انجام دهم. هر بار که علیه من چیزی می‌گویی، افتخار می‌کنم که طرف مقابلم هستم. نه شما، نه آقای تاج و نه آقای خراطی، خانواده من نبوده‌اند.
تو از دنیایی هستی که فرسنگ‌ها با من فاصله دارد. این واضح است که شما و همکارانتان در حال تخریب هستید فوتبال ایران با طمع و خودخواهی شما و تنها نتیجه‌ای که تا الان گرفتید شکست بود.
امروز همه می‌دانند که افراد شما مدت‌ها پیش با بازیکنان و مربی جانشین من در ارتباط بوده‌اند و شما دلیل عدم اتحاد در تیم بودید. اکنون شکاف‌های بزرگ‌تری وجود دارد، زیرا به برخی از بازیکنانی که حمایت کردند بدهی‌های خود را پس دادید. برای آمدن به جام جهانی و به همین دلیل باید مسن‌ترین تیم ملی این مسابقات را تشکیل می‌دادی.
من از شما می‌خواهم که از نام من برای توجیه بزرگترین شکست استفاده نکنید؛ حضور ایران در جام جهانی با ۶ گل مقابل انگلیس و شکست مقابل آمریکا در حساس‌ترین بازی برای ایران در تاریخ جام جهانی در عوض، از پاداش‌ها لذت ببرید، پاداش‌ها و ماشین‌هایی که برای شما به دست آورده‌ام و بابت این واقعیت که شما قادر خواهید بود هزینه‌های خود را بپردازید سپاسگزارم.
لطفا مسئولیت تصمیم خود را برای آوردن مربی بپذیرید که برای سومین بار متوالی در تلاش برای صعود به ایران ناکام مانده و از مرحله مقدماتی جام جهانی، نتوانست کلمبیا و مصر را به جام جهانی بیاورد.

بهانه‌هایی به نام من با داستان‌های خیالی!

جناب نبی شما اعتماد به نفس زیادی دارید که بتوانید روش کار من را تحلیل کنید. من می‌دانم که نتایج من شما را آزار می‌دهد، من شما را کاملا درک می‌کنم، زیرا شما با اعتماد به نفس و تجربه زیادی بازنده هستید. "

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->