ریحانه دختر ورزشکار مشهدی | از قهرمانی آسیا تا آرزوی مدال المپیک + فیلم یک تیم پیر در لیگ برتر+عکس| ۳۵ ساله‌های تاثیرگذار فوتبال ایران سلیمی به بازی با فولاد می‌رسد یا نمی‌رسد؟ باشگاه استقلال نیمی از قرارداد بلانکو را پرداخت نکرده است نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی استقلال و فولاد + قیمت و لینک خرید بازی پرسپولیس و هوادار، بدون حضور تماشاگران! برنامه ریزی سازمان لیگ بدون آینده نگری| چرا پیکان میزبان بازی آخر مقابل استقلال شد؟ تاریخ و ساعت بازی سپاهان و مس رفسنجان در لیگ برتر | نویدکیا و سپاهان بهم رسیدند اوسمار: دوست دارم فصل بعد در پرسپولیس بمانم پرداختی استقلال به سسما کامل شد سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام اعلام نامزد‌های برترین بازیکن و مربی جهان در سال ۲۰۲۴ توسط گلوب ساکر | رئال مادرید با بیشترین نماینده علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت حضور برهانی در آکادمی استقلال منتفی شد؟| ضیایی به زودی حکم می‌گیرد
سرخط خبرها
ضربه از خودی!

شانس دوم شدن فرش‌آرا در مرحله اول لیگ از بین رفت

  • کد خبر: ۱۴۰۵۱
  • ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
شانس دوم شدن فرش‌آرا در مرحله اول لیگ از بین رفت
عصر دیروز تیم فوتسال فرش‌آرا در سالن بهشتی مشهد میزبان تیم گیتی‌پسند اصفهان بود و این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر مهمان تمام شد تا فرش‌آرا همچنان در امتیاز ۴۵ و رده سوم جدول باقی بماند.
حمیدرضا معصومیان - هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال با پنجمین باخت تنها نماینده استان در این مسابقات همراه شد. عصر دیروز تیم فوتسال فرش‌آرا در سالن بهشتی مشهد میزبان تیم گیتی‌پسند اصفهان بود و این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر مهمان تمام شد تا فرش‌آرا همچنان در امتیاز ۴۵ و رده سوم جدول باقی بماند. شاگردان مجید مرتضایی در صورت پیروزی در این بازی می‌توانستند امیدوار باشند با اندکی خوش‌شانسی در پایان لیگ به رتبه دوم جدول برسند، اما این نتیجه نه‌تن‌ها آن‌ها را از این هدف دور کرد بلکه باید تلاش کنند این رده را هم از دست ندهند. روز گذشته و هم‌زمان با بازی فرش‌آرا و گیتی‌پسند در مشهد، تیم شهروند ساری از سد ستارگان ورامین گذشت تا با ۴۵ امتیاز در یک‌قدمی فرش‌آرای چهل‌وشش‌امتیازی قرار بگیرد. هفته آینده در روز پایانی مسابقات لیگ برتر، فرش‌آرا در بهبهان به مصاف تیم در آستانه سقوط اهورا می‌رود و شهروند ساری جدالی سخت با سوهان محمد‌سیما در قم دارد.

چهارمین شکست فرش‌آرا در خانه جنجالی شد
باخت مقابل گیتی‌پسند پنجمین باخت فرش‌آرا در لیگ و چهارمین شکست آن‌ها در خانه بود. زرد‌پوشان مشهدی در خارج از خانه فقط به ستارگان ورامین در هفته اول لیگ باختند، اما در خانه ۴ باخت به تیم‌های مس سونگون، حفاری اهواز، سن‌ایچ ساوه و گیتی‌پسند اصفهان دادند. آن‌ها در بازی دیروز با انگیزه بردن حریف قدرتمند خود به زمین رفتند و برای این کار از حمایت تماشاچیان هم برخوردار بودند. سالن بهشتی دیروز مملو از تماشاگر بود تا فرش‌آرا دست پر از این بازی خارج شود، اما حریف با‌تجربه و پخته بازی کرد و با اینکه شاگردان مرتضایی تلاش زیادی کردند، شاگردان حمید بی‌غم، مربی مشهدی تیم گیتی‌پسند، برنده مسابقه شدند. او که سابقه یک فصل مربیگری همین تیم فرش‌آرا در لیگ برتر را دارد و با تیم مشهدی در آن زمان همین گیتی‌پسند را در مشهد برای اولین بار شکست داده بود، دیروز باز هم در برابر تیم سابقش موفق بود. تیم او در شروع نیمه دوم گل برتری را زد و بعد از آن به‌خوبی از پس مدیریت بازی برآمد. بی‌غم البته خوش‌شانس هم بود که یک گلر آماده برزیلی درون دروازه داشت که چندین موقعیت خوب گل را از مشهدی‌ها گرفت. بی‌غم که برنده جدال مربیان مشهدی این بازی شده بود در انتهای بازی وارد فاز حواشی هم شد و درگیری او با مجید مرتضایی و عوامل تیم فرش‌آرا ۴۰ ثانیه پایانی بازی را به جنجال کشید. یک خطا روی بازیکن فرش‌آرا در این لحظات که میزبان پاورپلی کرده بود زمینه جدال لفظی و سپس فیزیکی عوامل ۲ تیم را فراهم کرد تا جایی که بی‌غم به سمت مرتضایی، همکار سابقش در آموزش و پرورش، حمله کرد!

سرنوشت فرش‌آرا در ساوه یا ورامین
با نتایجی که دیروز رقم خورد فرش‌آرا در مرحله پلی‌آف یا به مصاف ستارگان ورامین می‌رود یا سن‌ایچ ساوه. در هفته آخر لیگ که فرش‌آرا مهمان اهورای بهبهان است شهروند ساری، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده فرش‌آرا، مهمان سوهان محمدسیمای قم است. اگر ساروی‌ها ببرند و مشهدی‌ها ببازند یا مساوی کنند، تیم شمالی جای تیم مشهدی را در رده سوم می‌گیرد. طبق آیین‌نامه مسابقات، تیم سوم با تیم ششم و چهارم با پنجم بازی می‌کند؛ بنابراین نتایج هفته آخر تعیین‌کننده جایگاه فرش‌آرا خواهد بود، اما به طور قطعی، این تیم یکی از ۴ تیم اول جدول می‌شود و این مزیت را دارد که در مرحله پلی‌آف، در صورت لزوم، میزبان ۲ بازی از ۳ بازی باشد. در هفته آخر مسابقات، سن‌ایچ ساوه و ستارگان ورامین دست بر قضا به مصاف هم می‌روند و نتیجه آن بازی هم در تعیین تیم‌های پنجم و ششم تأثیرگذار خواهد بود. هم‌اکنون در جدول مسابقات، سن‌ایچ و ستارگان، هردو، سی‌ونه‌امتیازی هستند، اما از آنجایی که تفاضل گل تیم ساوه‌ای ۱۸ گل از تیم ورامینی بهتر است، یک مساوی می‌تواند این تیم را پنجم کند تا حریف فرش‌آرا نشود. نکته جالب این است که فرش‌آرا در تقابل با این ۲ تیم در لیگ امسال یک برد و یک شکست به دست آورده است. آن‌ها در خانه ستارگان ورامین را برده‌اند، اما در ورامین سنگین‌ترین شکست فصل را برابر این تیم متحمل شدند. در ۲ جدال با سن‌ایچ هم مشهدی‌ها در شهر ساوه این تیم را شکست دادند، اما در مشهد مقابل آن‌ها شکست خوردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->