آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) درمان‌های طبیعی و خانگی که به کاهش معده درد کمک می‌کند خواص بی‌نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟ ارائه خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد توسط خادمیاران رضوی آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ وحش مشهد | درمان ارس، با خرد جمعی پیگیری می‌شود ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود | اعلام چگونگی محدوده‌بندی مدارس اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز اعلام شد استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند! ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه
سرخط خبرها

هواشناسی از پیش بینی‌های غافلگیرکننده خبر داد (۳ دی ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۱۴۹۹
  • ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
هواشناسی از پیش بینی‌های غافلگیرکننده خبر داد (۳ دی ۱۴۰۱)
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران و برف در چند استان کشور خبر داد و گفت: امروز نیز به جز استان سیستان و بلوچستان، در سایر مناطق کشور بارش رخ خواهد داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران و برف در چند استان کشور  خبر داد و گفت: امروز نیز به جز استان سیستان و بلوچستان، در سایر مناطق کشور بارش رخ خواهد داد.

گزیده صحبت های صادق ضیائیان:

روز شنبه  (سوم دی‌ماه) به جز استان سیستان و بلوچستان، در سایر مناطق کشور بارش رخ خواهد داد.

 (با بیان اینکه شدت بارش در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی است): یکشنبه (چهارم دی‌ماه) در نوار شمالی و استان‌های غربی کشور و دوشنبه (پنجم دی‌ماه) در استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق، بارش با شدت کمتر ادامه دارد.

 از بعدازظهر دوشنبه با ورود سامانه بارشی دیگر به کشور در شمال غرب و روز سه شنبه (ششم دی‌ماه) در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه‌های البرز مرکزی بارش پیش‌بینی می‌شود. خلیج فارس نیز در دو روز آینده مواج خواهد بود.

 حداکثر و حداقل دمای تهران طی دو روز آینده را اعلام و عنوان کرد: دمای تهران فردا بین ۶ تا ۴ درجه سانتیگراد و پس‌فردا بین ۵ تا ۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 همچنین، در طی روز ابری در بعضی ساعت ها بارش باران و گاهی بارش برف و وزش باد و مه رقیق و در شب ابری در بعضی ساعت ها بارش باران و گاهی بارش برف و وزش باد و مه رقیق را شاهد خواهیم بود.

 اما پس فردا هوای تهران ابری در بعضی ساعت ها بارش باران گاهی بارش پراکنده برف و به تدریج کاهش ابر و در بعدازظهر وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

هشدار «نارنجی» در ۵ استان

 سازمان هواشناسی کشور با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در کشور در روز شنبه سوم دی ماه در استان‌های قزوین، البرز، تهران، مرکزی و قم نسبت به لغزندگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل‌ها هشدار داد.

 آبگرفتگی معابر عمومی، بارش برف همراه با لغزندگی جاده‌ها و معابر عمومی، اختلال در سفرهای بین شهری، اختلال در ترددهای داخل شهری، اختلال در فعالیت‌های عمرانی، سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل‌ها برخی از مخاطرات احتمالی است که سازمان هواشناسی کشور پیش‌بینی کرده است.

 صدور هشدار سطح نارنجی به معنای آن است که «احتمال بروز خسارت گسترده زیاد است » و براین است نیز سازمان هواشناسی بر لزوم آمادگی ناوگان حمل ونقل و راهداری‌ها، عدم تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل‌ها، آمادگی سازمانهای مربوطه همچون شهرداری‌ها و راهداری‌ها ، پرهیز از رفت وآمدهای غیر ضروری در سطح شهرها و سفرهای بین شهری تاکید کرده است.

 همچنین رئیس سازمان امداد و نجات از آماده‌باش هلال احمر کشور در پی هشدارهای هواشناسی به ویژه در نواحی غرب، جنوب و مرکزی کشور خبر داد.

منبع: فرارو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->