ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان + عکس حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) رصد تحرکات نظامیان صهیونیست در مرز لبنان توسط حزب الله + فیلم ۳۰۰ تحریم جدید آمریکا علیه نهادهای روسی، چینی و دیگر کشورها به بهانه جنگ اوکراین زلنسکی یکی از مقام‌های سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم آمریکا: همسایگان اسرائیل از عادی سازی روابط سود بسیاری خواهند برد حمایت مجدد ترامپ از جنایات اسرائیل در غزه شهادت ۲۹ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه گفت و گو کردند حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است شمال عراق از سوی ترکیه بمباران شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با داعش بازداشت کرد حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز آمریکایی - انگلیسی به شمال یمن (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سردار محمد کرمی، استاندار جديد سيستان و بلوچستان، كيست؟

  • کد خبر: ۱۴۱۸۶۲
  • ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
سردار محمد کرمی، استاندار جديد سيستان و بلوچستان، كيست؟
عصر روز گذشته در جلسه هیات دولت به پیشنهاد وزیر کشور و موافقت هیات وزیران، استاندار جدید سیستان بلوچستان معرفی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در جلسه هیات دولت که عصر امروز به ریاست ابراهیم رئیسی برگزار شد، اعضای دولت به سردار محمد کرمي به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان رأی اعتماد دادند. پیش از این، حسین مدرس‌خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان بود.

سردار محمد کرمي کیست؟

سردار محمد کرمی پیش از این فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب‌ شرق کشور بود.

او سال ۱۳۹۸ با حکم سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، به فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه منصوب شده بود.

قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه، از قرارگاه‌های منطقه‌ای سپاه پاسداران در سطح کشور است. قدمت این قرارگاه به سال ۱۳۸۸ بازمی‌گردد.

سردار پاکپور در یک سخنرانی گفته بود که «با توجه به اهمیت امنیت جمهوری اسلامی ایران در سال ۸۸ رهبر معظم انقلاب فرمان امنیت جنوب شرق کشور را دادند و مانند سایر نقاط کشور این منطقه به نیروی زمینی سپاه واگذار شده است.»

به گزارش اعتمادآنلاین، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در منطقه جنوب شرق کشور، در استان سیستان و بلوچستان مستقر است. حوزه استحفاظی این قرارگاه، به غیر از استان سیستان و بلوچستان، جنوب استان کرمان از جمله بم، جیرفت، کهنوج، قلعه گنج، نرماشیر و فهرج و بخشی از استان هرمزگان و همچنین جنوب خراسان جنوبی شهرستان نهبندان را شامل می‌شود.

پیش از محمد کرمی، حسین مدرس خیابانی استاندار‌ سیستان و بلوچستان بود.

رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت با قدردانی از تلاش‌های مدرس خیابانی استاندار سابق در امر توسعه سیستان و بلوچستان، بر ضرورت تداوم توسعه اقتصادی این استان تاکید و به استاندار جدید توصیه کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های متنوع انسانی سیستان و بلوچستان و با همراهی همه قشرها، اقوام و مذاهب همت خود را بر حل مشکلات اقتصادی قرار دهید و در این زمینه از کمک و همکاری اعضای هیئت دولت نیز استفاده کنید.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی با اشاره به اهمیت استان سیستان و بلوچستان در نقشه آمایش سرزمینی کشور افزود: وجود مرزهای طولانی در استان برای ما فرصت است و امیدواریم با مشارکت عمومی و گسترش و رونق فعالیت‌های اقتصادی شاهد نشاط و پیشرفت هر چه بیشتر سیستان و بلوچستان باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->