داوران نهمین جشنوارهٔ تئاتر کوتاه دانشگاه فردوسی مشهد را بشناسید هوتن شکیبا و باران کوثری با «عامه پسند» به خانه‌ها می‌آیند + زمان اکران آنلاین سکانس جنجالی سریال «افعی تهران» درباره معلم که سبب شکایت آموزش‌وپرورش شد + فیلم کتاب قطعات موسیقی «ابوالحسن صبا» به چاپ دهم رسید «مت دیمون» در یک کمدی جدید جواد عزتی به سریال «وحشی» هومن سیدی پیوست نگاهی به کتاب «کورسرخی» نوشته­ عالیه عطایی | روایت هویت و مرز‌ها صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد اقامه نمازجماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس پخش سریال «مولانا» در شبکه نمایش خانگی نمایشگاه «نگاره‌های ماندگار» در موزه بزرگ خراسان | سیر روح در عالم معنا «زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است
سرخط خبرها

میترا رفیع، بازیگر نقش گلنار در سریال «گیلدخت» را بیشتر بشناسید

  • کد خبر: ۱۴۲۵۷۹
  • ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
میترا رفیع، بازیگر نقش گلنار در سریال «گیلدخت» را بیشتر بشناسید
رفیع با بازی در فیلم های «کلمبوس» و «من می‌ترسم» وارد سینما شده و با بازی در سریال‌های «از سرنوشت» و «آخرین پناه» نیز در قاب تلویزیون بازی خود را شروع کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سریال «گیلدخت» این روز‌ها از شبکه یک تلویزیون در حال پخش است. این سریال با اینکه تازه شروع به پخش کرده است، مخاطبان خودش را پیدا کرده است. یکی از بازیگرانی که در این سریال توانسته است توجه مخاطبان را به خود جلب کند میترا رفیع است که به تازگی در سریال «گیلدخت» نقش گلنار کارکتر اصلی سریال را بازی می‌کند. او نخست با بازی در سریال از سرنوشت به مخاطبان معرفی شد و با سریال بی همگان به شهرت رسید.

 

میترا رفیع، بازیگر نقش گلنار در سریال «گیلدخت» را بیشتر بشناسید

میترا رفیع متولد ۱۲ آذر سال ۱۳۷۳ در تهران است. او مدرک کارشناسی ارشد بازیگری خود را از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه سراسری هنر تهران گرفته است.  

رفیع با بازی در فیلم‌های «کلمبوس» و «من می‌ترسم» وارد سینما شده و با بازی در سریال‌های «از سرنوشت» و «آخرین پناه» نیز در قاب تلویزیون بازی خود را شروع کرد.

وی علاوه بر بازیگری در تئاتر، تاکنون نمایش‌نامه‌های «بکی شارپ»، «از این تاریکی»، «یه جوری مثل» را کارگردانی کرده است که نمایش «یک جوری مثلِ …» برای جشنواره پاکستان نیز دعوت شده بود.

 

بیشتر بخوانید:

نگاهی به سریال «گیل‌دخت» | قصه تکراری عشق پسری فقیر به دختری ثروتمند

 

میترا رفیع، فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۷۹ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد. او در سال ۱۳۸۷ با بازی در نمایش «نقطه چین‌های متّصل به تو» به کارگردانی امیرحسین شفیعی در سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر حضور داشت و جایزه بهترین بازیگری زن را در این جشنواره از آن خود کرد.

«گیل‌دخت» عنوان سریال تاریخی است که به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی تولید شده است. فیلمنامه این سریال را مجید آسودگان به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیما نوشته و نگارش آن حدود ۵ سال زمان برده است. یاسمن معاوی در نقش فیروزه در سریال گیلدخت بازی کرده است. گیلدخت سریالی درام در بستر تاریخی به کارگردانی مجید اسماعیلی است که از شبکه یک پخش می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->