حزب الله لبنان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را درهم کوبید (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) هلاکت ۴ اسیر صهیونیست در نوار غزه شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی در محاصره آتش‌سوزی ناشی از حمله حزب الله (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) حماس: طرح جدیدی برای آتش‌بس دریافت نکردیم قسام ۲ خانه را به روی نظامیان صهیونیست منفجر کرد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) بایدن در کنفرانس سوئیس درباره اوکراین شرکت نمی‌کند ۱۱ شهید و زخمی در یورش اشغالگران به نابلس (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) اسرائیل از زمان عملیات طوفان الاقصی ۹ هزار فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده است هشدار شدید اللحن روسیه به انگلیس شلیک ده‌ها موشک به جولان اشغالی | آتش در کریات شمونا (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب الله لبنان توسط ارتش رژیم صهیونیستی (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) باقری: روابط ایران و عربستان در مسیر درست قرار دارد شهادت مستشار نظامی ایران در سوریه در طی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی + عکس (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) چه زمانی اسامی افراد تایید صلاحیت‌شده انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ اعلام می‌شود؟ داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از کدام جریان‌های سیاسی هستند؟ وزیر کشور: ۸۰ نفر از مراجعین موفق به ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری شدند چه کسانی برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند؟ ماجرای خبر درگذشت «اسماء اسد» همسر بشار اسد چیست؟ قاضی‌زاده هاشمی: دیوار میان مردم و دولت را بر میدارم + فیلم مهرداد بذرپاش: وقت کم است | اقدامات شهید رئیسی را ادامه می‌دهم + فیلم
سرخط خبرها

استیضاح وزیر بهداشت کلید خورد (۱۰ دی ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۲۷۲۶
  • ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
استیضاح وزیر بهداشت کلید خورد (۱۰ دی ۱۴۰۱)
عضو کمیسیون بهداشت مجلس از ارسال استیضاح وزیر بهداشت و درمان به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، عبدالحسین روح الامینی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از ارسال استیضاح وزیر بهداشت و درمان به هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی افزود: این استیضاح با بیش از ۷۰ امضا جهت اعلام وصول تقدیم هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی شده است و هیئت رییسه مجلس موظف است در اسرع وقت آن را اعلام وصول کند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: استیضاح آقای عین اللهی ۱۵ بند دارد و همچنین ایشان قول‌هایی به نمایندگان مجلس داده بودند تا استیضاح به جریان نیفتد، اما متاسفانه در این فرصت نتوانستند مشکلات و کمبود‌ها را رفع کنند از این رو این استیضاح به جریان خواهد افتاد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->