نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

بازگشت شاکری

  • کد خبر: ۱۴۲۸۴۰
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
بازگشت شاکری
مهاجم خراسانی تیم گل‌گهر بعد از یک‌سال دوری از فوتبال در بازی با پرسپولیس دوباره پا به توپ شد

شهرآرانیوز؛ مدت زیادی در اردوگاه سرخ‌پوشان پایتخت نبود، اما از آن به بعد زندگی و سرنوشتش با پرسپولیس گره خورده است. مهاجم خراسانی گل‌گهر سیرجان دیروز بعد از یک‌سال دوری از میادین مقابل پرسپولیس دوباره به مستطیل سبز بازگشت و از قضا بازوبند کاپیتانی را هم به بازو بست. اتفاقی که با شکست ۲ بر ۰ تیمش همراه بود، اما نوید روز‌های خوب آینده را برای او دارد.

شاکری دیروز از دقیقه ۷۲ به‌جای مرتضی تبریزی برای تیم امیر قلعه‌نویی به میدان آمد و بازوبند کاپیتانی را هم از امین پورعلی گرفت؛ اتفاقی معنادار که نشان می‌دهد کادرفنی گل‌گهر تا چه اندازه به دیگر بازیکن باسابقه این تیم اعتماد دارند. شاکری که پیش از مصدومیت یکی از بازیکنان خوب تیمش بود و نقش مهمی در خط حمله این تیم متمول کرمانی داشت با بازگشت خود بی تردید موجب خوشحالی کادر فنی و در راس آن امیرقلعه نوئی شده است. مربی با تجربه کرمانی‌ها که نشان داده علاقه خاصی به سبک بازی شاکری دارد و همواره اعتقاد زیادی به این بازیکن داشته است.

یک‌سال بعد از حادثه سرخ

مهاجم خراسانی گل‌گهر ۱۸ آبان ۱۴۰۰ و در دیدار مقابل همین پرسپولیس بود که مصدوم و رباط صلیبی‌اش پاره شد. تصویری دردناک که خاطر هر فوتبال‌دوستی را در آن مقطع مکدر کرد و موجب شد شاکری یک‌سال تمام از میادین دور شود. بازیکن شماره ۱۰ گل‌گهر بعد از آن اتفاق ماه‌ها خانه‌نشین شد و تیرماه همین امسال بود که آرام‌آرام دوباره به مستطیل سبز برگشت و تمریناتش را آغاز کرد. شروعی که البته به این زودی‌ها به انجام بازی برای تیم سیرجانی منجر نشد تا بالاخره دیروز و در تقابل دوباره با سرخ‌پوشان پایتخت، امیر قلعه‌نویی به او فرصت بازی داد. حضور ۲۸ دقیقه‌ای که با گل یا پاس گل همراه نشد، اما شروعی خوب برای این بازیکن بود تا دوباره جایش را در ترکیب گل‌گهر باز کند.

بازگشت آقای گل لیگ‌برتری گل‌گهر

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مهاجم شش‌دانگ یا دست‌کم اسم‌ورسم‌دار کم ندارد. از مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی بگیرید تا رضا شکاری که گاه نقش مهاجم ترسناک برای مدافعان حریف را بازی می‌کند. با وجود این، اعتقاد امیر قلعه‌نویی و کادرفنی او به مهاجم حالا دیگر پابه‌سن‌گذاشته خراسانی بی‌دلیل نیست. شاکری سی‌وسه‌ساله در چهار فصل حضورش در باشگاه گل‌گهر و رسیدن به آرامش و ثبات توانسته است بهترین گل‌زن تیمش باشد، آن‌هم درحالی‌که مصدومیت یک‌سال تمام دامانش را گرفت. او در این مدت فقط ۴۴ بازی برای تیم سیرجانی انجام داده، اما با به‌ثمررساندن پانزده گل، از مهره‌های مؤثر تیمش بوده است. آقای گل گل‌گهر در لیگ‌برتر فوتبال بار دیگر آمده است تا جایگاه ثابتش در ترکیب این تیم را از مهاجمان نامی گل‌گهر بازپس بگیرد.

مسیر یونس؛ از پیراهن مشکی تا آرزو‌های بزرگ

یونس شاکری فوتبالش را با باشگاه ابومسلم مشهد آغاز کرد؛ تیمی که هویت فوتبال شهر مشهد تلقی می‌شد و حالا دیگر وجود خارجی ندارد. او بعد از ابومسلم و گذراندن دوران خدمت سربازی در فجر، با تصمیم علی دایی روانه همین پرسپولیس شد، اما در این تیم فرصت چندانی برای بازی به‌دست نیاورد و از آنجا که جاه‌طلب بود و دوست داشت بازی کند، ارتش سرخ پایتخت را به مقصد مشهد دوباره ترک کرد و چند فصلی در تیم‌های مشهدی از پدیده گرفته تا سیاه‌جامگان و شهرخودرو فوتبال بازی کرد. چند فصل حضوری که هیچ‌گاه آرامش حضور در سیرجان را برای او نداشت. شاکری در چهار فصل حضورش در باشگاه ثروتمند سیرجانی رؤیا‌های بزرگی را در سر می‌پر‌وراند و اگر کمی خودش و تیمش خوش‌شانس‌تر بودند، شاید حالا عنوان قهرمانی لیگ‌برتر را هم داشت.

عنوانی که امسال تیم امیر قلعه‌نویی تا پیش از بازی دیروز با پرسپولیس بیش از حد نزدیک بود، اما باخت به سرخ‌پوشان بار دیگر نشان داد که این تیم شهرستانی هنوز شخصیت لازم برای قهرمانی را ندارد. با این‌همه هنوز بسیاری از کارشناسان معتقدند تیم امیر قلعه‌نویی فوتبالی زیبا ارائه می‌دهد و هیچ بعید نیست در کشاکش حاشیه‌های سرخابی‌ها و زرد‌های اصفهانی خیلی چراغ‌خاموش خودش را به صدر جدول برساند و رؤیا‌های شاکری و دوستان را برآورده سازد. رویائی که می‌تواند مهم‌ترین اتفاق زندگی فوتبالی این بازیکن باشد که دست کم یک دهه در سطح فوتبال ایران حضوری فعال دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->