پاس گل زاهدی در روز پیروزی آویسپا احضار درویش به کمیته اخلاق بازیکن سابق استقلال غرق شد + عکس خداحافظی طارمی با هواداران پورتو نکونام پیگیر بازگشت منتظر محمد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و فروزینونه| آتش بازی قهرمان ویدئو | ریحانه، دختر ورزشکار مشهدی | از قهرمانی آسیا تا آرزوی مدال المپیک یک تیم پیر در لیگ برتر+عکس| ۳۵ ساله‌های تاثیرگذار فوتبال ایران سلیمی به بازی با فولاد می‌رسد یا نمی‌رسد؟ باشگاه استقلال نیمی از قرارداد بلانکو را پرداخت نکرده است نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی استقلال و فولاد + قیمت و لینک خرید بازی پرسپولیس و هوادار، بدون حضور تماشاگران! برنامه ریزی سازمان لیگ بدون آینده نگری| چرا پیکان میزبان بازی آخر مقابل استقلال شد؟ تاریخ و ساعت بازی سپاهان و مس رفسنجان در لیگ برتر | نویدکیا و سپاهان بهم رسیدند اوسمار: دوست دارم فصل بعد در پرسپولیس بمانم پرداختی استقلال به سسما کامل شد سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر
سرخط خبرها

همایونفر: ایفاسرام به دلیل عدم توانایی رقابت با شهداب به دنبال وقفه در بازی بود

  • کد خبر: ۱۴۳۸۱۰
  • ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
همایونفر: ایفاسرام به دلیل عدم توانایی رقابت با شهداب به دنبال وقفه در بازی بود
بازیکن شهداب یزد گفت: آن حواشی که در ست چهارم این دیدار رقم خورد به دلیل شومن‌بازی بازیکنان ایفاسرام بود. ایفاسرام توان رقابت با شهداب را نداشت و به دنبال ایجاد وقفه در بازی بود تا نتیجه را به سود خود رقم بزند.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، شهروز همایون‌فرمنش در گفتوگو با شهرآرانیوز در خصوص حواشی دیدار تیم‌های شهداب یزد و ایفاسرام اردکان در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال بیان کرد: بازیکنان ایفاسرام از ابتدا تا انتهای بازی به داوری اعتراض داشتند. بازیکنان این تیم در هر پوئن به داوری اعتراض می‌کردند. حدود ۲۰۰ تماشاگر نیز از اردکان به یزد آورده بودند که به داور فحاشی می‌کردند.

وی افزود: آن حواشی که در ست چهارم این دیدار رقم خورد به دلیل شومن‌بازی بازیکنان ایفاسرام بود. ایفاسرام توان رقابت با شهداب را نداشت و به دنبال ایجاد وقفه در بازی بود تا نتیجه را به سود خود رقم بزند.

بازیکن شهداب یزد با اشاره به اینکه بازیکنان ایفاسرام به دنبال ایجاد وقفه بودند تا نتیجه ست چهارم را به سود خود بازگردانند، ادامه داد: در ست چهارم در حالی که بازی ۲۲ بر ۱۷ به سود شهداب دنبال می‌شد، ایفاسرام تیم خود را بیرون کشید و بازیکنان این تیم نیز مقابل هواداران شهداب واکنش نشان داده و حرکات غیراخلاقی نشان دادند. هواداران نیز تحریک شده و شروع به فحاشی کردند.

همایونفرمنش گفت: داوری در این دیدار مشکل به خصوصی نداشت. شاید داوری در چند پوئن به سود شهداب اشتباهاتی انجام داد، اما در کل ایفاسرام حریف شهداب نبود. بازیکنان این تیم نیز هرکاری می‌کردند تا شکست نخورند.

وی تصریح کرد: یکی از هواداران شهداب نیز در واکنش به حرکات پوریا یلی واکنش بدی نشان داد و به داخل زمین آمد که منجر به ایجاد وقفه در بازی شد. حرکات و فحاشی برخی از هواداران شهداب نیز جای دفاعی ندارد و در شان ورزش و والیبال یزد نبود.

دیدار تیم‌های شهداب یزد و ایفاسرام اردکان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال که با حواشی فراوانی همراه بود، با نتیجه ۳ بر یک به سود شهداب یزد به پایان رسید. شهداب با این پیروزی جایگاه خود در رده دوم را تثبت کرد و ایفاسرام اردکان نیز به جایگاه هشتم جدول رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->