ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام اعلام نامزد‌های برترین بازیکن و مربی جهان در سال ۲۰۲۴ توسط گلوب ساکر | رئال مادرید با بیشترین نماینده علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

احتمال لغو هفته شانزدهم لیگ برتر

  • کد خبر: ۱۴۵۵۵۰
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
احتمال لغو هفته شانزدهم لیگ برتر
با توجه به برودت هوا و شرایط خاص جوی و مشکلات موجود در گازرسانی و لزوم تعطیلی برخی مراکز عمومی احتمال لغو بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر قوت گرفته است.
گروه ورزش|شهرآرانیوز، اگر گاز رسانی به نقاط دور دست کشور تا پایان هفته همچنان با مشکل مواجه باشد، سازمان لیگ ناچار به لغو بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر خواهد شد.


سرمای بی سابقه و برودت هوا در روز‌های اخیر مشکلات عدیده‌ای را دربخش انرژی به وجود آورده و ممکن است به دلیل صرفه جویی در بخش انرژی برگزاری بازی‌های فوتبال لغو شود.

موضوع لغو بازی‌های هفته شانزدهم در فدراسیون فوتبال هم مطرح شده و قرار است در روز‌های آتی پیرامون این موضوع تصمیم گیری شود.

یکی از عمده دلایلی که احتمالا لیگ را به تعطیلی خواهد کشاند مصرف انرژی قابل توجه به هنگام برگزاری بازی‌های فوتبال در ورزشگاه‌های کشور است.

علاوه براین مسئله مهم موضوع تردد تیم‌ها نیز مطرح است. ضمن اینکه در روزهای گذشته برخی تیم‌ها به دلیل نداشتن زمین چمن ناچار به تمرین در سالن شدند که این وضعیت ممکن است تا آخر هفته ادامه یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->