جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی رسانه عبری: مذاکرات آتش بس در آستانه شکست قرار دارد درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی سردار غیاثی: امنیت و اقتدار امروز ما از نعمت ولایت است حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت» (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است زندان رفتن نتانیاهو فعلا منتفی شد اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟ ماکرون خواستار دستیابی نتانیاهو به توافق آتش بس شد عملیات ویژه گردان‌های القسام در «کرم ابوسالم» + فیلم انفجار، کابل افغانستان را لرزاند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حملات حزب‌الله لبنان در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی ادامه دارد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) موساد و شاباک به شکست نظامی در غزه اذعان کردند شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس حماس: به فرمول یک توافق مشخص دست یافته‌ایم رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار حمله فوری به رفح شد آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد! صدور بیش از ۱۳۰۰ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
سرخط خبرها

ماجرای کشف «بسته مشکوک» در دفتر نتانیاهو چیست؟

  • کد خبر: ۱۴۵۶۵۴
  • ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
ماجرای کشف «بسته مشکوک» در دفتر نتانیاهو چیست؟
طبق گزارش‌های عبری، در پی دریافت «بسته‌ای مشکوک» از سوی دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و در میان نگرانی‌ها از امکان وجود «مواد خطرناک» در محتویات بسته، دفتر بنیامین نتانیاهو کادر امداد و نجات و اطفای حریق و نیز پلیس را فراخواند.

به گزارش شهرآرانیوز، به‌نقل از سایت اینترنتی «واینت» رژیم صهیونیستی، دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اعلام کرد، در چارچوب دریافت روتین بسته‌های پستی، یک بسته مشکوک دریافت شد، تحقیقات از سوی مسؤولان امنیتی دفتر در خصوص این موضوع شروع شد بعد از آن نیرو‌های امداد و نجات و اطفای حریق و نیز نیرو‌های پلیس در دفتر نتانیاهو مستقر شدند.

این سایت افزود، آثار روغن روی بسته کشف شد که شک و تردید درباره محتویات بسته و احتمال وجود ماده خطرناک در آن را برانگیخت.

شبکه ۱۲ عبری نیز گزارش داد، مسئولان امنیتی در دفتر نتانیاهو در حال حاضر در حال بررسی بسته مشکوک هستند که روی آن آثار روغن وجود داشت.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد، بعد از انجام بررسی بسته توسط ماموران امنیتی دفتر هیچ نتیجه خاصی حاصل نشد و این بسته برای انجام تحقیقات بیشتر تحویل پلیس اسرائیل داده شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->