پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین خداداد عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند + ویدیو همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو
سرخط خبرها

تفتیان غایب مسابقات قهرمانی آسیا

  • کد خبر: ۱۴۶۱۴۷
  • ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
تفتیان غایب مسابقات قهرمانی آسیا
رقابت‌های دو‌ومیدانی قهرمانی آسیا در حالی برگزار می‌شود که در غیاب حسن تفتیان، ده ورزشکار دیگر از کشورمان به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا ۲۱ تا ۲۳ بهمن به‌میزبانی نورسطان قزاقستان برگزار می‌شود و تیم ملی ایران نیز در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

جواد خسروشیری، عضو کمیته فنی فدراسیون، درباره حضورنداشتن حسن تفتیان، سریع‌ترین مرد کشورمان، اظهار کرد: با تفتیان تماس گرفتیم و برنامه‌اش را پرسیدیم، اما نظر مربی‌اش این بود که برنامه آماده‌سازی‌اش را تکمیل کند و به این مسابقات نیاید، چون هدفش بازی‌های آسیایی است که روی سکو قرار بگیرد. به‌هرحال بازی‌های آسیایی برای فدراسیون هم مهم‌تر است.

وی درباره نفرات اعزامی به این مسابقات بیان کرد: حدود ۶ سهمیه داریم که سه نفر که رکورد ورودی را گرفته‌ و چند نفر هم که رکورد نزدیک به ورودی را ثبت کرده‌اند، اعزام می‌شوند. علاوه بر این، از آنجایی که سال آینده مسابقات جوانان آسیا برگزار می‌شود، در نظر داریم چند جوان هم اعزام شوند. بنابراین حدود ۱۰ ورزشکار احتمالا اعزام خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->